1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    je gaat naar xbox dashbourd. en dan my xbox volgens mij.
    en dan waar je (A) moet drukken om je spel op te starten moet je op (Y) drukken en dan staat er wel install game
     
  2. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie nog tips met die game play sliders vind de cpu op legendary iets te veel lopen en de hele tijd voor voorzet gaan en allemaal tikken alsof ze Barcelona zijn als ik druk zet
     
  3. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heb fifa na een aantal weken weer eens gespeeld vanmiddag...om er achter te komen dat het verdedigen bij mij echt voor geen meter gaat.

    heeft hier iemand tips? hoe verdedigen jullie?
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    k verdedig met (A) (RB) (B) ( niet alles tegelijk hoor ;) ) en met (LS) loop ik met mijn middenvelders voor hun spitsen.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik kan het ook niet ik zak gewoon ver terug dat ze op een muur af komen en dan 1 man naar voren zodat ze moeten passen maar daar staan dan veel spelers van mij.. (maar lukt ook vaak niet)
    doe meestal (A) + (RS)> (van de speler met de bal af) en dan met (RB) druk zetten met een 2e man.. en dan ligt het aan waar het op het veld is wanneer en of ik uberhaupt (RS) naar de man met de bal toe laat wijzen
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de tips. was even bang dat ik de enige was die er niks van bakte... ik zal er nog even mee moeten stoeien dus. weet niet of het nieuwe verdedigen wel zo slim was van ea, denk dat er veel mensen zullen switchen naar pes volgend jaar.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje late reactie maar oke, daarom heb had ik op mijn andere account bij H2H een record van 33-1-1 en bij UT iets van 40-0-5 en nu heb ik iets van 10-0-3 bij H2H ofzo en iets van 30-0-6 bij UT.. Nogmaals met (A) verdedigen is fake.
     
  9. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij 1 dingetje uitleggen?

    Als je H2H seasons doet, dan kun bij online instellingen kiezen voor opgave-% tegenstander. Je kunt dan kiezen voor "Alleen mijn niveau" of "uitvouwen".

    Wat is het verschil tussen deze 2?

    Alvast bedankt!
     
  10. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben juist blij dat EA het verdedigen moeilijker gemaakt heeft, het was gewoon te simpel. Dat mensen over zouden stappen naar PES is puur jouw mening en nergens op gebaseerd.
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het kopen van spelers bij manager mode. Het lukt me namelijk niet om bv Maher te kopen, nadat ik er met AZ uit ben, terwijl ik genoeg salaris voorstel. Ik weet dat in Fifa 10, 11 niet gespeeld, als je speler op je shortlist staat niet gekocht kon worden. Is er hier ook zoiets? En waar staat die shortlist?
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    PES heeft het verdedigen ook geneukt dit jaar.. dus dat zou denk ik geen reden worden

    ja moeilijker is wel leuker maar het mag wel anders moeilijk.. want zo vind ik het een beetje kut
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu al 3 seizoenen in divisie 3. Kom op een of andere manier maar niet verder, erg frustrerend. Heb ook bijna elke wedstrijd een onterechte penalty tegen. Die shit moeten ze echt fixen, want dit slaat natuurlijk nergens op...
     
  14. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je online ook net zo als MW3 met ze 2e, net zo als aftrap samen in een team kan dat online ook?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Samen 2 tegen 2 of 2 tegen 1? Ja dat kan. Moet je bij het team kiezen als speler 2 op (Y) drukken.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat kan toch niet meer in 12?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Niet?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    We hebben Donderdag nog met zn 4 online gespeeld, 4 tegen 1. Niet echt aan te raden overigens, bij 4 spelers raak je het overzicht toch een beetje kwijt. Als je een leuke pass verstuurd, betekend vaak dat je zelf niet mee mag doen met de aanval en je spelers raken gewoon veel sneller moe omdat er 4 man aan het lopen zijn.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, echt belachelijk. Was altijd superawesome!
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Zucht.... oh FIFA, wat kun je toch irritant blijven....

    Zojuist even potje met Heracles tegen Utrecht. Laatste minuten, het staat 1-1. Ik stuur Plet diep met een schitterende pass. Ik loop nog LANGS een verdediger onderweg naar die bal.

    Fluitje. Buitenspel. WTF!? Ik stond niet eens in de BUURT van buitenspel!!! Die verdediger waar ik net langsrende stond nog 3-4 meter voor me toen ik die pass gaf!!!

    Anyway, die speler stond daar half geblesseerd, en volgens FIFA doet ie dan blijkbaar niet meer mee ofzo... (!) Ook al zie je hem gewoon staan en is het spel niet onderbroken om hem te behandelen ofzo...

    Zo achterlijk.

    Oh, en dan verlies ik de wedstrijd omdat de tegenpartij (CPU btw) weer eens een penalty weet te versieren door tegen 1 van mijn verdedigers op te lopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina