[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand me zeggen hoe ik sneller in gevechten kan komen, ik doe nu conquest en ik moet echt uren lopen... en ik zie geen enkel voertuig.


    Oh ja, hoe doe je je licht aan? Ik zag net iemand met zijn licht aan en het is inderdaad irritant, ook dom dat je het overdag kunt aandoen.
     
  2. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een "point" overneemt zie je vijanden snel genoeg. Op het pijltje naar boven (de)activeer je je lamp/lasersight
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    hoe vlieg je met een jet 'langzaam' want soms haal ik gewoon jets in
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ongelooflijk, niet normaal die flashlights... waarom hebben ze dat gemaakt? Kinderachtig dit, ik ga het zelf toch niet gebruiken.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is RT gas, LT gas terug.

    Linker stick indrukken voor afterburner.
     
  6. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die een squad willen vormen? Squad topic lijkt aardig dood. Add me :)
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    die flashlights worden aangepast zodat ze minder vel schijnen. ik zelf gebruik het niet, maar vin de opzet wel gaaf. het zou ook wel gaaf zijn als je die lampen 'toevallig' stuk kan schieten.
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag wel iets minder idd.

    Af en toe is het een beetje cheap die gadget...
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het wordt gewoon misbruikt en ik denk dat je nergens licht nodig hebt dus een beetje dom.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  10. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral irritant dat je ook last heb van die lamp van je teamleden. (wel logisch). Maar als ze rondjes draaien krijg je telkens zo'n licht in je mik.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weer eens BF3 gespeeld ipv MW3, en was een heerlijk avondje. BF3 blijft er voorlopig ook inzitten ^^.

    Voor de Scar had ik zo'n IRV scope unlocked, en wat speelt dat relaxed zeg. Proberen ze in de bosjes te kruipen, maar dat feestje gaat niet door. }:]
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ahh dat was jij dus. ik zal je morgen zeker even accepeteren en als je speelt join ik je game wel of andersom ;)


    same for you maar jou heb ik volgens mij al in mn FL?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wij hebben elkaar al in onze FL volgens mij ja. :)
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja zo lekker is dat. ook om te spotten is het wel handig.
    gister recon geprobeerd (heb tot nu toe alleen nog maar support gedaan) en moest erg wennen aan de "normale" scope. en ik bakte er niets van..dus hop terug naar mijn M60E4 met IRV scope maar weer..
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heb hetzelfde probleem (alleen gebruik ik de M240B met silencer en IRV scope). Dat wapen blijft echt een beest :D.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja de M240B is sneller dan de M60E4, ook zie ik vaak gasten (met lvl 45) met de M249. is die nou beter? je zou zeggen dat de wapens die je later unlocked ook beter zijn. ik heb wel gezien dat de M60E4 maar ROF heeft van 500, maar ik dacht dat de inslag van de kogel toch wel zwaarder zou zijn dan de M240B.
    ik dacht wel ergens gezien te hebben (kan de site niet vinden) dat de M60E4 een wat verdere range had dan de andere.
    ach ik vin het een lekker wapen (vooral het geluid).
    ik zit wel altijd met een keuze crisis tussen de bipod of foregrip. als ik bipod heb, loop ik meer te schieten. en als ik foregrip heb ga ik altijd liggen..:F:
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk haalt de snelheid van een wapen toch ook niet echt uit. Zodra je een lmg (afgezien van op een tripod) vol automatisch vuurt word het een tril-fest. Bursten is zeh key obviously.
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja bursten is ook beter, maar soms is het ook wel fun om te gaan liggen en 200 patronen af te vuren. en dan zijn er nog gasten die het proberen om net dat hoekje of trap op te komen..en natuurlijk om dekkingsvuur te geven.
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nu had ik bij BC1 en 2 het probleem dat ik wel eens niet kon rennen en als je een keer dood was kon het daarna weer wel en dan weer iet etc etc maar ik heb dat nu met BF3 ook weer ... schijtirritant !

    iemand ook dit probleem wel eens ?
     
  20. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nooit van gehoord.
    Probeer eens een andere controller.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina