1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Koppelen via Elite op de PC via de website, op de xbox elite kun je volgens mij nog niet eens koppelen met youtube, kon het daar iig niet vinden :)
     
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Uhm ik heb me met mijn botte harses per ongeluk ingeschreven voor een kill confirmed wedstrijd bij Elite. Dacht namelijk dat het voor een team was dus dat ik vanzelf een foutmelding zou krijgen :p, dat was dus niet zo.
    Opzich vind het niet erg om te spelen als ik tijd had maar het begint godver de 24e als om 3 uur in de nacht en ik heb me slaap nodig want moet de volgende dag gewoon naar me werk

    Ik wil ook niet graag al minpunten krijgen door niet te komen opdagen dus weet iemand hoe ik me uitschrijf voor zoiets? Ik kan het niet vinden
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit heeft eigenlijk niks te maken met MW3, alleen met de theater mode, ik zag dit filmpje in een keer voorbij komen, freakin geniaal!
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Na 60.000 pogingen is het eindelijk gelukt om een clan aan te maken. Helaas lukt het nog altijd niet om mijn facebook te linken (ene error na de andere) dus het uploaden van filmpies gaat hem nog niet worden. Maar we komen wel steeds verder :emo:
     
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je door het aanmaken/joinen van een clan zelf ook meer xp in potjes?
     
  6. Rene1980

    Rene1980 Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0


    Mijn NAT-type staat als STRICT!
    Dit moet staan op OPEN neem ik aan, hoe doe ik dat?
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Facebook link gaat hier ook nog niet. Hij blijft op 80% hangen.

    Moet zeggen dat de Elite site het vandaag perfect deed. Alle afbeeldingen etc werden keurig geladen.
     
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Alleen kan ik niet op het clan gedeelte komen al heel de dag, weet niet of jullie dat wel kunnen?
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Je moet eerst statische ip toewijzen aan de computers, tenzij je xbox met een draad aan je router hangt. Vervolgens moet je paar poorten openzetten. Zie portforwarding website voor instructies of in het netwerk gedeelte van het forum http://portforward.com/ of begin hier op het forum, hoop dat je een beetje technisch bent ;-)http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    JEEUJ prestige 2 :+. Emblem van 1 is mooier...
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb vandaag bij Elite een abonnement genomen,... echter zegt hij op internet dat ik nog steeds moet upgraden??

    Contact opnemen kan niet, want daarvoor moet je inloggen. Bij historie op XboXLive is ook niet terug te vinden dat ik het heb aangeschaft, maar wel bij mijn afschrijvingen van de CC.

    Iemand een idee, want neem aan dat de registratie niet heel lang hoeft te duren.


    ps. Ben wel nu lid van de clan of jullie daar blij mee moeten zijn betwijfel ik. Aangezien ik echt niet goed ben.....
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Damn 8)
     
  13. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die gewoon level 80 blijven non-prestige?
    Ik ben nieuwschierig :p
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    *meldt zich.

    't Zelfde gedaan bij COD4, WaW, MW2 en Black Ops.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je aan het hele portforwarding begint zou ik eerst kijken in je router of je UPnP uitstaat, als hij uitstaat dan moet je hem aanzetten.
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik mijn poorten openen? ik heb een TP Link router?
    Hij gaat steeds open/moderate, als ie open is kan ik van alles joinen, zodra die moderate gaat kan ik niets meer joinen.
    kan iemand mij helpen?
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Prestige 2 level 60, ik vind prestige teken 1 mooier, maar ik ga voor prestige 10.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wauw
     
  19. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eerst nooit problemen hebt gehad eerst eens van je router en je modem de stroom afhalen.

    30 seconden wachten modem insteken. Wachten totdat deze volledig weer is gestart dan router insteken en even opnieuw mw3 starten en nakijken.

    Als dat niet werkt kan je de rest gaan doen.
     
  20. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ja veel spelen heb geen school en af en toe werk bij me vader, dusja wat moet ik anders doen, uitslapen kan ik niet.. |:-
     

Deel Deze Pagina