Ik had gister mijn NAT nog gewoon op open staan, maar sinds vandaag staat hij op strict en kan ik geen games vinden.. Hoe kan dit?
Misschien iets gedaan op de computer met de internetverbindingen? Hoe heb je dat gedaan? EDIT: Oeps foutje moest een andere beantwoorden. Hoe heb je je YT account gelinkt?
Laatste keer dat ik een dubbel/triple post van je samenvoeg. En mijn youtube account heb ik gewoon via cod.com gelinkt.
Okeee. bedankt. Edit: Als je elite alleen heb gedownload en niet heb gekocht, krijg je dan ook double exp als je clan een bepaald level berijkt enzo? of is dat alleen als je betaald bent?
Ik had laatst iemand die precies spawnde waar mijn carepackage viel Alleen als je betaald bent. Jij kan ook niks doen om de clan te ranken daarvoor moet je ook betaald zijn.
Dat had ik een paar dagen geleden ook maar het was ook weer opgelost toen ik de connectie weer even testen. Bij de network settings van de xbox.
Weet iemand of ze ook nog events gaan organiseren waar ze rekening houden met de tijd in Europa? Nu is het allemaal 3 uur 's nachts
Zal ongetwijfeld nog wel komen. Zie mezelf niet om 3 uur s'nachts een scrim / match spelen tegen een stel andere. Nou, scrim? Een groot camp-fest Overigens word ik wel gestoord van die onvoorspelbare lag. Begin vaak één potje waarin alle kogels "geregistreerd" worden. Potjes daarna gaan echt langzaam, langzaam zoals in vertraagd. Granaten vliegen 2 seconde later de lucht in, schieten zorgt voor lag etc. Ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van? Baal d'r behoorlijk van. Vooral omdat ik MW3 wil spelen voor m'n plezier en niet het eerste potje plezier heb en dat daarna de HAAT toeslaat.
Ik baal al vanaf dag 1 door onder andere de lag en ik ben nu eigenlijks wel een beetje klaar met de game.
Gisteravond had ik in ieder geval flink wat haat (he rampage) Tot me 21-1 potje kwam toen was het weer goed
met een seconde vertraging toch nog ff een score van 66-3 gehaald potje derop 60-6. is ff oefenen dit spelletje maar dan gaat ie ook lekker.
Ik ga ook voor de kills hoor in Domination bijna in al dat soort game mode's! In demolition als je een serieus team heb! dan haal je ook zo de 60 kills..