Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 feb 2011.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Maar ja, ik heb zoveel spellen gespeeld... zeker ook als redactielid. Ik zou echt geen baan ernaast kunnen hebben wil ik ooit op 90% uit kunnen komen ;)

Meestal haal ik de makkelijke achievs wel, of een spel moet echt heel erg zuigen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Haha, mooi hoe dat zo gelijk op gaat. 8)

De grote vraag is; ga ik het redden? :9 (ik gok van wel, gezien de games die in november uitkomen)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom dacht ik daar gisteren niet zelf aan toen ik me afvroeg waarom ik maar niet werd geupdate. :+

4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en er wordt nog steeds niks ge-update...game session joinen lukt gelukkig wel! :thumbs:

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zowieso dat updaten gaat langzaam. Maar 1x per dag.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kan 2 keer zelf een update forcen...

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hoe? Heb me helemaal kapot gezocht op de website om hem zelf te laten updaten.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar normaal gesproken zijn die pijltjes natuurlijk groen. :+

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :thumbs: Thx, me helemaal suf gezocht in de menu's, staat er zo'n klein icoontje onder je gamerpicture :F: 2x per dag kan je dat dus updaten?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Of ze moeten het veranderd hebben, maar zover ik weet is het inderdaad 2 keer.
    Ik vind het trouwens juist een logische en snel te vinden plaats. Een refresh/update icoontje onder je gamerpic. :p

11. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lukt dat bij jou? heb dat icoontje vanmorgen aangeklikt, maar de laatste update blijft van gistermiddag...

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, er valt op dit moment immers niks te forceren omdat de scanners nog niet werken. ;)
    Is de zoveelste keer dat Microsoft de site overhoop gooit. :mad:

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Altijd hetzelfde geneuzel :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Site lijkt het nu iig weer te doen. Heeft me gisteren weten te scannen.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, die site is nog steeds heel traag met updaten. Hoe zit dat ook alweer met die hoge TA. Ik zag net bijvoorbeeld dat Lego HP 2 totaal 2304 is, met de laatste achievement (100%) 337. Is dat dan gewoon omdat het een nieuwe game is en nog bijna niemand hem heeft uitgespeeld dat die scores zo absurd hoog zijn?

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Omdat dat "kiddy" games zijn en veel door jonge kinderen worden gespeeld die vaak wat minder goed in spelletjes zijn en een game vaak niet compleet maken. Dus zo'n TA score zegt weinig, zijn genoeg kiddy games met een hoge TA score die heel makkelijk te completen zijn. Zo zijn er ook veel games die puur en alleen door hardcore gamers gekocht worden en een lage TA score hebben terwijl de game 100x moeilijker is dan een lego harry potter oid :D

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, maar dat is het dus niet... Komt gewoon doordat de game pas uit is hoor. ;) Bekijk die andere kiddy games van je maar eens...

Als het echt kiddy en simpel is heeft gewoon een lage TA score.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, kiddy games, wat voel ik me gelijk weer slecht. ;)
    Maar al die andere legogames hebben inderdaad wel gewoon een lage TA score, dus daarom vroeg ik het me af. Hij begint nu ook steeds meer te dalen, dus dan zal het inderdaad wel zijn doordat het een nieuwe game is.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nee is niet zo.

Voorbeeld Crash Bandicoot Mind Over Mutant, stront vervelende game, niet moeilijk maar stront vervelend en veel mensen spelen hem niet uit of completen hem niet, en heeft dus een hoge TA ratio, hoger dan wanneer je Mass Effect 1 of 2 complete 8) En ik kan je verzekeren dat die moeilijker zijn. Of een Tron Evolution die bijna even hoge TA heeft als Half Life The Orange Box?

Dus hoe leg je dat uit? Een "makkelijke" game met een veel hogere TA ratio dan een moeilijke game.

En je niet aangesproken voelen omdat ik "kiddy" games zei, het stond tussen "". Speel zelf ook wel eens een "kiddy" game ;) Gewoon even om aan te geven dat veel jongere kinderen die games spelen.

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  20. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het niet met je eens, weet je wat de ECHTE reden is dat Mass Effect een lagere TA score heeft dan (als ik jou voorbeeld gebruik) Crash Bandicoot? er zijn 100X meer gamers die Mass Effect hebben gespeeld dan Crash Bandicoot.

Dus om even Lizza11 te quoten:
    Antwoord: JA :b:

Deel Deze Pagina