[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Van mij mogen ze het er uitgooien of veel minder "fel" maken. Het effect dat je op je console/pc hebt is dat je gewoon een witte stip in het midden van je scherm krijgt en het er pixelated uit ziet, wat lelijk is.


    Bv. bij die Seine crossing, daar kun je al die gebouwen binnengaan maar sowieso dat je daar iemand hebt zitten met zijn flashlight aan zodat je helemaal niets ziet.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Flashlight wordt aangepast, dat ding was veel te vel. De generfde versie komt veel beter in de buurt van een echt tactical flashlight.

    En dat het er pixelated uitziet is alleen op de 360. PS3 en PC hebben hier geen last van, daar ziet het er mooi uit.

    Lichteffecten worden veel als irritant gezien (dat is het ook daar niet van), maar dat is juist wel realistisch. In het echt zal stof je ook vreselijk irriteren, net als zonlicht in je gezicht. Ik denk dat DICE hiermee iets waar echte soldaten last van hebben in de game wou inbrengen. Dit is trouwens een typisch voorbeeld van iets dat in een film/game als onrealistisch gezien wordt omdat het bizar overkomt, terwijl het juist wel realistisch is.
     
  3. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zonlicht kan echt zwaar in je nadeel zijn. Waarom ik (en de meeste US army skins) een zonnebril draag is dan ook een volledig raadsel, het ding heeft totaal geen nut. Character-design foutje.

    Ook leuk is dat infrarood lampje op een wapen: Je beeld wordt rood, ongeacht of de enemy in je ogen schijnt of een andere willekeurige plek op je lichaam.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze proberen het idd zo realistisch mogelijk over te doen laten komen met de lichteffecten @ frostbite 2. Zelfde door het beeld wazig te maken zodra je beschoten word. Kan me niet voorstellen dat je hetzelfde ziet als je echt word beschoten, maar je krijgt wel een gevoel van paniek neem ik aan en dat proberen ze ook na te bootsen.

    Alleen het is wel beetje té overdreven met die flashlights. Vooral ook fijn als je team genoten in je gezicht schijnen met een flashlight/laser (hetzij per ongeluk hetzij bewust). Maar goed, dat word generfd dus wat dat betreft :)
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben hier al veel mensen veel MW3 en BF3 gespeeld? Ik word nl. een beetje gek van MW3 met slechte map design en dat je zo snel doodgaat door de UBER snelle gameplay. Hoe zijn de maps bij BF3?

    Zijn er ook mensen die deze game op de PC hebben gespeeld en op de 360? Zit er veel verschil in graphics bij deze versies?

    Heb BC2 veel gespeeld en ik vond die echt heel vet. Zit er veel verschil met BC2 en BF3 en welke is beter in jullie ogen?
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vond de mappen beter in BF2, veel meer variatie in omgeving, nu heb ik het gevoel dat ik alleen maar in de woestijn ben.

    Op pc zit veel verschil in graphics, als je op pc met low graphics speelt dan heb je de zelfde graphics die de xbox heeft.

    Heb 1x mw3 gespeeld en dat vond ik niks, alles leek te veel op mw2 en ben sowieso geen cod fan meer na mw1. De mappen van BF3 zijn open, je kan 'overal' heen lopen.

    Met vrijheid bedoel ik ook gewoon de grote mappen en dat je 'overal' heen kan lopen en beetje kan rond vliegen etc. Dat wat bij mw3 niet kan.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik mw3 gespeeld pff echt karige klote maps.

    Het lijkt zelfs lelijker dan mw2. Vin daar echt geen zak meer aan, Battlefield 3 daar in tegen speel ik iedere dag nu.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  8. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    daarentegen-
    ik juist andersom! dat vind ik nou leuk dat meningen zo kunnen verschillen :)
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke thnx! En het verschil in graphics met BF3 en BC2, is BF3 veel beter?
     
  10. Roboduck

    Roboduck Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer die update komt? Is dat al bekend?
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Pff, ja graphics is niet echt mijn ding. Maar het ziet er wel goed uit :)


    Weet iemand trouwens wat die soflam gadget doet bij recon?

    Alleen voertuigen spotten??
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voertuigen spotten en locken, wat dus handig is voor bepaalde rocket launchers en eventueel jets.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Valt dit mee? :D

    Accuracy 5%??!! :'-(




    [​IMG]

    [​IMG]




    Oh ja, ik hoor ook soms mijn teamgenoten (?) via mijn tv speakers in plaats van mijn headphone (terwijl die niet was aangesloten)?! Heeft iemand dit ook?

    En het lijkt ook dat sommige van mijn kills wanneer ik 2de shooter ben in een tank dat ze niet tellen... heb 2 mensen uit een heli neergeschoten en toch bleef mijn kill count op 1 staan (zou dus 3 in totaal moeten zijn).
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

    (als squad members een headset gebruiken hoor je ze door de tv speakers.)
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk kan ik dat uitzetten, gisteren hoorde ik een vader met zijn dochter die aan het zeuren was en daarstraks had ik leuke muziek. *)
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je ze dan op mute moet zetten...
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    het is ook een algemene instelling van je xbox geloof ik

    punten krijgen met die jets is echt niet aan mij besteed , hoe hebben jullie dat in
    het begin gedaan ?
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee ik zuig dik in die heli en die jets :x
     
  19. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan daar ook wel wat tips voor gebruiken. Ik kan niet eens normaal een bocht maken met zo'n jet
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hihi, ik had heel veel geluk gehad in het begin met de jet. Ik was engineer en ik had mijnen neer gelegd, toen ging ik in een jet en reed iemand over mijn mijnen heen en kreeg ik de punten bij jet \o/.

    En met heat seekers kan je makkelijker kills maken :D
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina