[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In windhelm bij de inn om rumors vragen, die vertelt wat over een jochie dat de dark brotherhood wil oproepen, voer die quest uit. Dan krijg je binnen een uur ofzo na het voltooien daarvan een note met de black hand erop. Dan ga je slapen en start de questline.

2. Seh

Seh Guest

Gelijk gaan slapen voldoet ook. ;)

3. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    nopes, net nog gedaan met een nieuw char.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het scheelt wel erg veel bij mij! Zoveel meer detail als ik hem niet installeer, maar de laad tijden zijn dan veel langer. Ze zijn al bezig met een update, sowieso blaast de game me toch wel weg, dus let toch niet zo op de textures.

5. Seh

Seh Guest

Hier voldeed dat wel gewoon.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ook, nadat je die brief ontving.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind two-handed combat in dit deel wel gaaf. De animaties en het design van zwaarden is er veel op vooruitgegaan. Ook lijken de wapens veel zwaarder nu. Gaaf!

8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, nadat je de brief ontving. En daar gaat het om, na het voltooien van de missie gebeurt er niets als je gaat slapen, eerst wachten op de brief.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Armor rating 364 en een mace van 76 damage + 37 points stamina damage, 37 points of Magicka damage and if target dies within 3 seconds, fills a soul gem. _O_ Moet alleen nog eens wat Deadra hearts zien te krijgen zodat ik van Ebony armor kan overstappen naar Deadric armor.

Iemand die een goede manier kent om aan Deadra hearts te komen?

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hoe kom je aan zo'n hoge armor rating? Mijn legendary dragon armor is volgens mij nog niet eens 150. 8)

Hebben ze Arnold Schwarzenegger als voice actor gebruikt, elke keer denk ik hem te horen. 'Bai aw daw law of dur yaaaarl, stawp raight deyar' 8)

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    150 Is dan alleen voor het lichaamsgedeelte neem ik aan? Die armor rating staat onderaan je scherm en telt al je armor parts bij elkaar op.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ah, zo. Dacht dat je lichaamsgedeelte alleen al 364 was. :+

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Bewapen je en armor je ze wel want dat doe ik wel naast dat je ze als pakezel kan gebruiken kan je ze ook armor (dus helm, body armor, handschoentjes, laarsjes, en weapons (zwaarden, staffen, schilden) etc. geven. Heo beter je ze aankleed des te meer heb je aan ze.

Die van mij is maar 2 keer dood gegaan maar dan doe ik het met een save game en bekijk ik de zaak opnieuw .... let ook op wat voor specialiteit ze hebben!

Het schijnt dat je ze ook kan healen maar hoe dat moet dat weet ik niet precies!

14. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Healing Hands (resto spell)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Elke keer als je Lydia healed: Ooh a healing spell! Are you a priest? :F:

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was het maar zo'n feest.:cool:

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Niet de normale healing? Want dan moet ik die spel nog vinden / kopen?

18. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik fasttravel echt veel te veel naar mijn zin. Heb gewoon nu niet het geduld ivm weinig tijd door studie enzo. Straks in de kerstvakantie maar een nieuwe char aanmaken en echt ALLES met paard doen gewoon. Of beter, gewoon lopend.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: herkenbaar.

Btw, even een vraagje over die housecarls.
    Krijg je bij elk gekocht huis er 1 of maar bij een paar? Na het kopen van het huis in Riften, kreeg ik Iona die verdacht veel weg had van lydia 8)

20. Seh

Seh Guest

Wat zijn de aanraders qua huizen? Ik wil graag een huis waar ik wat van mijn loot kan laten zien, dus display cases enzo. Maar dat duurste huis (waarvan ik weet dat hij die dingen heeft) schijnt niet echt makkelijk bereikbaar te zijn. Iemand tips en of aanraders?:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina