Je hoeft je zelf niet in de underdog te drukken hoor! Jullie eindigen altijd hoog dus die poedelprijs is voor mijQ die derde plek van vorige week was mazzel ivm een crash en een strategische pitstop!
Tijdens oefenen weer een keer onnodig door fout schakelen motor op 40% schade geknald. daarvoor wel een cleane leaderboard 2.21.792.
Met het zweet op m'n voorhoofd net over achten ingelogd (was onderweg naar huis, maar door de extreme mist kon ik nergens zo hard rijden als je met goed weer/zicht kan), krijg ik het berichtje dat m'n Gold verlopen is. Extra zweetdruppeltjes verschijnen wanneer ik op internet nieuw goud probeer te komen en ontdek dat m'n mobiel leeg is (die ik nodig heb om te betalen), opladers liggen nooit waar ze moeten liggen dus ik wordt steeds zenuwachtiger. Niet veel later gevonden en betaald, maar het is me uiteindelijk niet gelukt om te joinen. Soort van netwerk-problemen. Jammer, soms heb ik daar last van en soms gaat het probleemloos. Sorry wanneer ik jullie vertraagd heb, hoop dat het een mooie race is geworden.
Iedereen had netwerkproblemen, heel gek. Uiteindelijk om 20.35 begonnen maar wat een race! Gek is wel dat ik gelijk eruit gekicked werd nadat ik de streep over was gereden? Of pak en beet 10 seconde daarna. EDIT: Volgens mij drukte ik gewoon op race verlaten
Helaas die connecting problemen dit keer. Iedereer had daar last van. Lijkt me leuk als je met die Peugeot meedoet.
Ondanks alle startproblemen met de lobby was het (volgens mij) een geslaagde race met flink wat onderlinge spanning tussendoor. PS. Waren er nog mensen met (gamebreaking) schade ? Onthouden voor volgende week: Bij connectieprob als je de lobby wil joinen, mic uit je controller halen ??
Was idd voor de meesten een geslaagde race denk ik! Volgende x doe ik weer mee als er weer plaats over is Had vanmiddag pas voor t eerst met de leon gereden, samen met loyallronin die ff online kwam. Alleen jammer van die lag, waardoor ik halverwege de eerste ronde ineens over de kop vloog, heb daardoor meteen met motorschade moeten pitten, maarja. Op het laatst toch nog in kunnen lopen op Lircky, maar net niet meer kunnen pakken volgens mij. Was wel ff spannend. En idd, mic uit je controller halen, hielp bij mij ook vanavond haha, deed het onbewust.
had ook heel erg veel last van lag, auto's voor me zigzagden over de weg! Zal de replay eens nakijken. Ik snap niet dat ik zo ver achter lig steeds. Ik scheur de balluh uit me string!