[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem echt belabberd. :)

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Haha vanwege die eerste scene? veel IMDB reviews hebben het daar ook over. Maar dat je na een scene een hele film afschrijft =(

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe maak je dat nou op uit mijn woorden?
    Kan me de eerste scene niet meer herinneren eigenlijk. Is al 2 maanden geleden dat ik hem gezien heb.
    Denk dat ik me daar niet aan gestoord heb anders wist ik wel welke scene je bedoelde. Maar vond de hele film gewoon niks.
    Humor was imo niet echt super en irriteerde me aan dat Engelse homeboy gedoe. :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik snap hem wel.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Niet, ik heb geen idee waarom jij Attack the Block niets vind. Dat ben je namelijk vergeten te typen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Haha oke, jij wint. Ik begrijp je wel, echt veel 'grappen' zitten er niet in, maar die verwachting had ik dan ook niet.

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk jij geen films meer of houd je gewoon je WiW niet meer bij?

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kijk heel weinig films en hou het niet meer bij. Begin er vaak weer even mee, en vervolgens verwatert het bijhouden weer.

Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ah ok, jammer. Vond het wel tof om te kunnen zien wat je keek.

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist begonnen aan Corleone, 6 dvds. serie over maffia.

ben na 10 minuten aan de buis gekluisterd, vet!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bane _O_

Heel klein stukje over het plot:
    "Our story picks up EIGHT years after The Dark Knight" en "The Prologue is basically the first six, seven minutes of the film. Its the introduction to Bane and a taste of the rest of the film. With Bane we are looking to give Batman a physical challenge that he hasn't had before."

Acht jaar na TDK. :eek:

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Tom Hardy is echt een zieke baas. Kan niet misgaan dit.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wow, zolang? :eek: Hoeveel tijd zat er tussen Batman Begins en TDK? Een paar maandjes toch? :9

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Another Earth
    Ik had een heel ander genre in gedachte toen ik de film op zette, meer science fiction, maar dat heeft een heel klein rolletje in de film. Was dus verrast hoe het verhaal zich ontvouwde en best wel ontroerd als je tenminste het einde van de film snapt, wat wel een beetje vaag kan zijn. Zal geen spoiler geven, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het einde niet in 1x snappen. Dit is een film voor de mensen die graag een film om het verhaal willen zien. Zit geen actie in de film, het draait puur om het verhaal. Voor die mensen kan ik hem wel aanraden.
    7,6/10

16. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Docter Strangelove gezien. Erg leuke film. Het is een oude film, in zwart-wit, maar daar moet je deze film niet om laten liggen. De moeite zeker waard.
    8/10

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben wel benieuwd naar de nieuwe Batman film ja, alleen hoop ik wel dat Bale kapt met die gare onnodige stem, slaat gewoon nergens op en ik ergerde me eigenlijk gewoon eraan eerlijk gezegd. Batman praat in de Arkham games toch ook gewoon met normale stem, moet in de film ook gewoon.

Gisteren gezien :

Les 7 jours du talion (2010) (Seven Days)

A doctor seeks revenge by kidnapping, torturing and killing the man who raped and murdered his young daughter.

Klinkt standaard, maar je ziet hoe de man zelf ook na een tijdje de kluts kwijtraakt en ook nog foutere beslissingen maakt. Een paar behoorlijk schokkende scenes, maar ik heb al zoveel van die schokkende dingen gezien dat het me weinig doet. Wel heel boeiend.

http://www.imdb.com/title/tt0445054/

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag Thor nog eens gekeken. Dat is toch wel het (meest recente) voorbeeld van hoe een cliché film heel leuk kan zijn. Heb echt genoten. De film is simpel, maar heeft een hart. Heb gelachen, heb gehuild, heb zitten juichen voor de goederiken en hield m'n hart vast als de slechterik aan zet was. Gewoon LEUK!

19. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Net 50/50 (2011) gezien.

Ik ben wel een filmliefhebber, maar niet zo'n diehard als sommige hier, just FYI.

Film gaat over een kerel die kanker krijgt, en hoe hij daar mee omgaat, basicly.

Een fijne film, humor, emotie en een beetje drama. Hij zette me wel aan het denken, dat we maar blij mogen zijn dat sommige mensen er nog zijn :)

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2011
  20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond gingen we naar de bios, "draait vanavond niet", "ook niet" etc. Weinig boeiends en op de uiteindelijke keuze was niets van posters / info etc. Via de kassa gevraagd wat die film was en maar gaan kijken. Bijna lege zaal, maar op zich ook niet erg, lekker rustig.

Contaigon
    In eerste instantie niet zo bijzonder. Er breekt een virus uit en een groep doctoren gaat op zoek naar een vaccin. Qua film ook niet bijzonder of vernieuwend. Desondanks heb ik me er prima mee vermaakt. Scheelt ook wel dat ik in de bioscoop zat en niet thuis, maar dan nog. Aardige film om eens gezien te hebben. Niets speciaals, maar ook niet slecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina