[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Markarth, vanmiddag zelf huis daar gekocht. Prachtig van binnen, lekker groot en ongeveer 12000 kost het totaal inclusief alchemy en enchant tafel. Drie kasten voor je boeken, dagger displays, wapen stands en een mannequin waar je armor kan plaatsen.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Riften heeft een rek waar je wapens aan kan hangen en 2 poppen voor armors. Denk dat hoe duurder het huis, des te meer van dit soort dingen beschikbaar komen..

3. Seh

Seh Guest

Riften vind ik een lelijke stad, zeker omdat ik daar toch niets te zoeken heb met dit character.:+ Markarth maar eens bekijken. Thanx. 12k valt mee.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vergeet niet dat je eerst thane moet worden wil je ergens een huis kopen.

5. Seh

Seh Guest

I know. Als ik de 10k aan tik ga ik wel eens naar die stad toe om te kijken hoe ik de Jarl kan pleasen.:+

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe word je Thane van een stad eigenlijk? Ik ben wel Thane van Whiterun, maar vraag me niet hoe.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Verschillende kleine quests doen voor mensen in die stad en 1 of 2 wat grotere quests. Zo moest ik voor riften een skooma bende oprollen.

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop nu rond in volledig dragonplate legendary armor, bedankt voor de tip om smithing snel te levelen:thumbs:

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als die followers niet hun mannetje/vrouwtje kunnen staan, dan gaan ze maar dood :)

Ik ben ondertussen wel toe aan wat leuke equipment. Loop nog met een simpele elven bow rond en simpel elven armor... Kom buiten ringen enzo, niet echt leuk spul tegen en al helemaal geen bows ...

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Moet je smithing opnemen en ze zelf maken!

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Smithing level 90 -> Daedric stuff!

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck 8) zit ik 5 minuten lang té wachten tot die kooten elf zijn broodje opheeft en zich omdraait zodat ik wat kon stelen, bleek ik er gewoon langs te kunnen lopen :+

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik sneakem derin, dus light armor only! :)

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Level 22 nu en heb alleen nog maar beginquests gedaan :+

Gaat hard met blacksmithing, nu ook een deadric battleaxe legendary gemaakt :D

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    De bow kan je daar wel van maken toch? Level 70 kan je Glass armor, die is light!

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zit met een Dillemma:

In the quest
    in my time of need kom ik bij Kematu
    en hij vertelt een heel ander verhaal. Wat zal ik doen:

- hem vermoorden

- haar laten meenemen

Wie weet raad want ik weet even niet of een beslissing hier gevolgen heeft voor de rest van de game. dus wie nog on is please tell me!

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb haar laten meenemen, zijn verhaal vond ik wat geloofwaardiger en er stonden een hoop guards om hem heen8), had alleen quest completed en gold geen idee of het verdere gevolgen heeft.

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat gevoel heb ik ook, want die stad waar hij het over heeft ben ik nog niet tegen gekomen wellicht in dit deel van TES nog!

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, level 24 nu en full dragon scale armor. Alleen nog wel een 2 handed dwarven axe nu. Weet iemand waar ik daedric hearts kan krijgen? Dan kan ik namelijk een daedric axe maken. Volgende stap: alles enchanten en epic maken.

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo level 25 dacht ik nu weg te kunnen uit White run ontdek ik nog meer plekken, ik heb vandaag welgeteld 1 quest gedaan.

Vlinders vanen heel leuk. Ook een vampieren cave bezocht. Ik heb nu Orisch Armor een stuk aangenamer dan Elven Armor.

Kijken wat ik morgen ga doen want ik wil enerzijds de main quest volgen anderzijds hen ik genoge side missions die open staan en die ik kan doen ( naast cave etc)

Wat ook leuk is ik heb ooit een paard gestolen en vlak bij de poort bij Whiterun gezet kom ik vandaag een trader tegen die gaat dood (bandit) zijn paard neem ik en breng ik ook daar staan er 2 paarden echt lachen ... er staat een paar in de gang wel 2.

Strategie gids help deels .... geraadpleegd vandaag maar de guide ga niet aan wat wijsheid was.

Bij de quest in my need kill die gozer heb je meer gels en spullen en sowieso krijg je door het gevecht punten om te levelen. Trouwens ik heb een bulk aan potions alleen sterke health moet ik nog leren maken. Ik moet maar weer een wat in slaan. Kopen in Whiterun dus.

Zo ik ga pitten het is genoeg geweest!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina