[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vliegen kan ik wel maar ik raak niks xD
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    De heli besturen kan je wel oefenen in Co-op
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Merk dat de servers tegenwoordig nauwelijks vol zitten. Ik zie veel lege plekken als ik aan het spelen ben. Waarvoor het eerst altijd volle bak was.

    Zou toch niet betekenen dat de game nu al begint leeg te lopen? Ik stoor me er iig wel aan!
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik hoor de squad altijd door mijn headset, tenzij mijn batterij leeg (controller) is dan pas gaan ze over de speakers. dat is een instelling op je xbox dacht ik.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dit dus :p
    Heb zo nu en dan een keer een kill. gemakkelijkste is om tanks en heli's proberen te pakken.

    Tips die ik kan geven:
    - gebruik beide analogen sticks
    - Vlieg zo hoog mogelijk als je wilt oefenen (op die manier kan niemand je pakken vanaf de grond en als je dan een foute beweging maakt, heb je genoeg ruimte om weer verder te vliegen.
    - als je voor de kill gaat, altijd net iets boven de target aimen.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wat doet de Supressor eigenlijk?
    als je schiet kom je dan niet op de enemy's kaart net als call of duty of is het wat anders?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt flash (reduced muzzle flash oftewel je krijgt minder 'last' van de geloste schoten en daarnaast de gewone suppressor. Die laatste zorgt er idd voor dat je geen stipje wordt als je schiet. Je kogels zijn wel minder sterk uiteraard.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Man man, wat een heerlijke avond BF3 weer. Echt de hele tijd heerlijke potjes zoals 40-6, 21-1 etc. De SCAR met IRNV scope is echt genieten. Hij heeft dan wel wat weinig kogels, maar de damage maakt dit ruimschoots goed.
    Ging constant 5000+ roundscore en de ribbons bleven komen als een gek (zoals 8x Combat Efficiency in een ronde). \o/

    BF3 > MW3, period.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je Battlelog zegt anders dat je niet zoveel kills gemaakt hebt? Grootspraak? Niet liegen...
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook een platoon gemaakt met mensen van dit forum?

    Zo ja, onder welke naam...
     
  11. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend BF3 binnen gekregen, en moet zeggen dat ik blij ben dat ik voor deze ben gegaan.
    SP was leuk,iets aan korte kant maar de achtbaan was leuk.
    Nu nog de MP wat verder verkennen.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik zit in de platoon van KOPERVRETER, en Ruudg komt er ook bij. naam Dutchbat...
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar dutchbat bestaat al 5 keer ofzow.

    het is leuker om wat orgineels te verzinnen misschien?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja kan ook. ik dacht dat je gebruikte namen niet meer opnieuw kon gebruiken. maar iets orgineels is altijd goed.
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    precies ja

    kan je wel spotten met die Jets want daar heb ik ook nog nooit punten voor gekregen of het is gewoon toevallig
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je kan wel spotten.
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Heat seekers zijn over-rated. Zeker voor een vijandige jet is dat een makkelijk signaal dat iemand achter hem zit. Een beetje skill jet piloot zal er snel achter komen of het iemand via de grond is of een jet achter hem zit.

    Beste wat je kunt doen om jets neer te halen is ze neer halen met je machine geweer.

    Dan kun je de extra slot gebruiken voor rocket pods welke ideaal om vijandelijke voertuigen kapot te maken. Zelf doe ik altijd eerst een salvo van de rocket pods en voor de zekerheid nog paar salvo met de machine geweer om zeker te zijn dat het voertuig én de inzittende in één keer dood zijn :)
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schoot van de week een jet uit de lucht met me stinger en volgens mij vluchtte de piloot maar crashte zijn toestel op een andere speler want ik kreeg een road kill :cool:
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had dacht ik gelezen dat EA ook de leaderboards zou aanpakken, dus mensen die er niet inhoren (Binnen 1 dag de hoogste rank, een k/d van 28.00 etc) eruit zou pleuren. Nou niks van te zien, hoop dat ze dat nog wel gaan doen en dat er alleen mensen instaan die er ook werkelijk wat voor hebben gedaan.

    Zit nu zelf op rank 36 (na bijna 3 dagen) en heb maar een k/d van 1.74, volgens mij niet al te slecht... dus iemand met een k/d van 28.00 lijkt mij niet in die lijst horen.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 dagen en dan rank 36?

    Volgens je battlelog ben je al weken bezig haha.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina