1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vind die drakenvuur ook wel tof. Als ze het al overleven lopen ze schreeuwend te mekkeren ''I surrender, aaaaargh.'' :+
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De lover stone is ook wel goed ja :) 15% voor alle skills.


    Dat filmpje is trouwens geweldig _O_ Dat soort dingen nog niet gehad. Frost form op die troll :lol::lol:
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en vervolgens staan ze op om je alsnog in je noten te slaan :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die is niet zo sterk, vind ik. Althans, ik heb er weinig aan. Heb woord 2. Misschien dat hij met het derde woord wel de moeite waard is. Gebruik die Shout in ieder geval zelden, alleen voor de lol af en toe.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, want Willem weet wel op welke stand ik speel. :+

    Ik speel dus puur voor de ontspanning. :thumbs:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb die Storm shout, ideaal! Kun je een heel kamp mee uitmoorden. Of stad!
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb nog maar 3 shouts, ik kan er niet meer vinden :mad:

    Hoe krijg je trouwens meer woorden voor je shout? Hetzelfde als een losse shout vinden?
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, zat gisteren in die Cave/Dungeon voor de laatste quest van de Mages College, en ik liep bijna langs iets:
    Die shout, het geluid stond heel zacht en ik hoorde dat muziekje niet, maar gelukkig werd het scherm opeens donker :+ Was echt een toffe shout!

    Sowieso heb ik echt veel te veel souls in verhouding met shouts...
    Echt een stuk of 20 souls en 13 shouts ofzo. Telkens als ik in Winterhold/The College kom komt er serieus een draak! Er liggen 4 draken skeletten in de courtyard van de college en 3 in de stad 8)
    Maar telkens als ik kom dan worden de physics verneukt en liggen er opeens 2 op het huis van de Jarl en de rest flikkert van de college af in het ravijn :lol:

    Maargoed, geniaal spel dus, alleen jammer van de bugs. Maar daar is prima omheen te spelen. :thumbs:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Welke shout had je daar gevonden?
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan er ook niet mee verder. Heb wel al de brotherhood gestart maar er staat nu dat ik assistance moet vragen aan die steward van Ulfric. Krijg helaas geen dialoog optie daarvoor.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    8). Als je een weerwolfje bent vallen zelfs je allies je aan, was net even een stormcloack kamp flink aan het uitmoorden. Gaan de Imperials ook op mij staan schieten en hakken.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik had eerst geprobeerd te vechten tegen Kematu en zijn guards, maar die waren te sterk. dus toch maar gekozen om haar in te leveren, MAAR toen ik dat afgesproken had, en naar de stables ging, stond Kematu daar alleen, dus heb ik hem toen maar vermoord :D, alleen was hij easy haha:+
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je moet die saida ook meenmen naar de stables. Had die quest gecomplete en daarna die snol vermoord. Lekker dubbel cashen. Gebeurde verder niks :p
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol dus je hebt helemaal geen quest reward gehad?
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    i just went for the girl, always save the girls :cool:
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Qua shouts gebruik ik eerlijk gezegd alleen maar detect life. Voor de rest heb ik die shit echt niet nodig. :9

    Gaat die ook nog een level verder? :9 Dat je ook kan zien of diegene vriendelijk of vijandelijk is ofzo.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    In een laadscherm zag ik van wel.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dragons blijven toch nog wel pittig hoor, vooral omdat ze je altijd zien en ik dus geen stealth kills kan maken en dan doet mijn bow niet zoveel dmg, en hebben ze toch best wat pijltjes nodig. Net met behulp van wat potions een blooddragon neergehaald en loop ik naar het dragon word toe, komt er een of andere undead tevoorschijn met de naam Krosis. Tering, die was sterk, fireballs om mijn oren en normal hits met mijn bow zag je niet eens zijn healthbalk kleiner worden. Gelukkig kon ik voor hem wel hiden, maar na 1 hit detect hij je, dus heel de tijd hit, run , hide, repeat. Pffff, spannend. Vooral ook omdat hij best snel was en op je afkwam en zo'n akelige astma kreun had de hele tijd :)

    Hij liet wel een luguber maskertje achter met leuke stats: +20% lockpicking, archery en alchemy!

    En nog steeds niet een tweede stad/hold bezocht.

    Kreeg overigens een shout met gelijk drie words, alleen blijkbaar moet je elk word apart activeren met een soul ?

    En ik durf te zeggen dat Skyrim de sfeer van Arena evenaart!
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Slow time. Opzich wel nice, maar ik hoop dat als je meer woorden hebt alles vertraagt behalve jijzelf. Zou wel baas zijn.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even vraag over de Thieves Guild:
    Hoe kun je eigenlijks die achievement van ''Restore The Thieves Guild to it's former Glory'' halen?
    Ik heb mijn gear niet meer, want ik had ergens gelezen dat je die wel nodig hebt om die achievement te kunnen halen. Als iemand mij precies uit kan leggen hoe ik die haal, bij voorbaat dank dan.
    En waar ik natuurlijk een nieuw setje gear kan krijgen.

    Comment over de DB einde:
    Focked dat je die 20.000 niet zelf kan houden. Ik moest op de een of andere manier dat geld uitgeven om de DB te herstellen. Misschien 2.000 overgehouden, maar dat is weinig voor al dat werk wat ik ervoor moest doen. Sowieso lastig rijk worden in deze game. Iets te tijdrovend imo. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina