Voor echt in het veld staan wel maar als je de beleving van onze overwinningen graag wil mee ervaren ben je van harte welkom om in onze party mee te zitten! Zal je toevoegen aan de lijst!
zie me bericht op het forum ; IK ZOEK EEN CLUB. ; mijn gamertag is seeewpaall7 speel in de voorhoede t liefst links of rechts. ik hou van een goede voorzet, maar ben ook niet vies van een dribbel.. en daarna de bal in de diepte of eventueel goed passen spelen.. ik hoor t wel en misschien zit er een trial in etc..
Dan spelen we zondag wat potjes: Seeewpaal: stuur even een friend request en doe zondag even een potje mee!
Mannen, Ons forum heeft onlangs een facelift gekregen en we zijn nog steeds bezig met het finetunen. Wat ons idee is is om een groot actief clubsgedeelte te hebben. Onderling eventueel competities op te zetten. We hebben een speciaal clubhonk gemaakt voor de diverse clubs. Ook zijn we van plan om geregeld toernooien te gaan houden. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, kijk dan even op www.digitaalgras.nl Website zelf zal op termijn ook worden aangepast. Maar het forum had 1e pioriteit!
Dragon, wanneer spelen we weer eens? Misschien ook die gast hier op de forums een trial geven? Bolleeder?
Spam? Hoe gaat het met de club jongens? Ik heb helaas bar weinig tijd om op de avonden te komen spelen, mijn echte carrière roept!