Jammer dat de replay in rondje 11 afkapt. Nu mis ik de sandwich foto tussen Bergje, Blauw Hok en mezelf.
Heb zin in volgende race. Ik ga vanavond oefenen. 3 heats van 5 ronden. Op MUgello. Ik vind MUgello een moeilijk circuit.
Heeft iemand de replay inzijn storefront staan? Of kan dat niet. Ergens in een ronde bij 1e bocht een heerlijke powerslide gemaakt en net op de baan gebleven. Dat was zweten. Was in de eerste ronde zo opgegaan in het remmen bij de chicane en focus op inhalen voorliggers dat ik vergat mij aan mijn strategie te houden van 1e ronde gelijk pitstraat in. lol
Was weer gezellig heren, ook na de race nog een aantal leuke races geoefend op Tsukuba en Mugello met de Seat en Peugeot. Het belooft vooraan iig nog spannend te worden komende zondag.
Wat zijn de tijden met de Seat SC om op Mugello een beetje met subtop mee te kunnen? Kan ik vanavond oefenen. Heb nieuwe zuigers en een krukas in mijn Seat gezet.
BassieBaas heeft hem erin staan. Zelf was ik het ook vergeten op te slaan. Ik ging wel als enige de eerste rondje de pit in. Het was veel te druk voor en achter me.
Doe eens alles uitzetten aan apparatuur behalve je pc en doe dit op internet: http://speedtest.net/ Ik ben benieuwd wat je gaat posten aan score
Net 2,07:1xx clean met ruimte voor 2.06: 9xx\o/ (rondje erna ruim 2 tienden sneller in sector 1 maar daarna een foutje gemaakt) EDIT: In een nieuwe poging 2.06.7xx clean gereden (herhaling staat op storefront voor geïnteresseerden voor de lijnen, het draait om het tweede rondje)
Ik weet zeker dat die op moderate staat Maar na echt al een paar x proberen doet die het gewoon niet op open staan. Heeft die wel een helepoos gestaan
Dat kan best een hoop schelen, vooral met mensen die niet kunnen joinen etc. Als jij dan al in de game zit maar jouw netwerk staat die andere spelers niet toe krijg je gezeik. Port forwarding al gedaan?