Ja klopt, gewoon capturen en rushen, doe ik ook af en toe maar meestal speel ik alleen voor de kills.
Na de uitkomen patch het spel toch weer eens geprobeerd. Wat ik hoorde op Youtube zou de patch verbindingsproblemen wat verbeteren. Ik weet niet wie bij Infinity Ward voor de verbindingen verantwoordelijk is maar die mogen ze van mij op staande voet ontslaan. Met deze patch is het mogelijk nog erger geworden, baal er behoorlijk. Je hebt toch 50 euro voor het spel neergelegd, tis voor mij onspeelbaar en het wordt alleen maar erger. Na mijn weten waren er nauwelijks problemen met lag etc. in MW2, waarom gooi je de hele boel overhoop in dit spel? Er is inmiddels op het forum van MW3 Xbox360 gedeelte een enorm topic ontstaan. Daarnaast staat het op Youtube ook vol met filmpjes hierover, mag toch hopen dat ze dit een keer fatsoenlijk aanpakken. Dit is een overigens een goed filmpje hierover van iemand die er verstand van lijkt te hebben. Hij heeft bijv. de ping van zijn verbinding vertraagd om het aan te tonen: http://www.youtube.com/watch?v=wJOpFCCnv0E
Best wel raar. Op de PS3 totaal geen problemen (bij mij althans). Heb al iets van 300 potjes gespeeld en heb eigenlijk niet vaker lag dan bijv. bij BO. Hoogstens één op de 20 potjes.
Man man man wat heb ik een hekel aan mensen die niet weten hoe ze domination moeten spelen. Verhaal is zo simpel, 2 flags capturen en proberen om ze bij de andere flag vast te zetten zodat ze niet de andere 2 flags kunnen capaturen. Nee wat gaat iedereen doen: lekker alles capturen zodat het andere team alle flags ook weer kan overnemen
Eens! Dat is nou net het aardige van verschillende gamemodi. Voor ieder wat wils. Dom is echt een van de leukste modi imo. Jammer dat niet iedereen objective based speelt
Je weet dat hoe beter je verbinding, hoe meer je er last van hebt he? Heb heel soms host, wat ik begrijp is dat het ergste wat je kan overkomen in MW3. Mijn verbinding is overigens Ping 17 ms; 40 Mbps down; 4 Mbps up even snel getest via Speedtest.net. Als je je verbinding vertraagd wat een moeilijk proces is, wordt je als het ware geholpen. Dit is bijna volledig de omgekeerde wereld in vergelijking met bijv. MW1 en MW2 waar het bekend was dat je als host wat voordeel hebt.
fourzerotwo Robert Bowling Early morning #MW3 update meetings, lots of important stuff. I'll keep you posted once we wrap. Main priority: Address laggy connections. 46 minutes ago Favorite Retweet Reply Mooi! wordt tijd.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het allebei kan.... Je kan veel kills maken en nog voor de objective gaan. Ik speel nu veel met p90, en ga elk potje veelal voor de captures/defends en nog heb ik bijna elk potje tussen de 30 en 40 kills.
Ja, en dan krijg je mensen die zeggen dat je voor de objective moet spelen. Wat ik volkomen terecht vind. Als je domination speelt moet je ook wel voor de objective spelen. Ik had laatst een potje, iedereen van de tegenstanders stond zwaar positief, wij allemaal negatief, maar nog hadden we gewonnen. Ik ga ook liever voor de winst dan voor het ophogen van mijn K/D ratio.