Ja, maar het werkte pas na die ene update. Weet je dat niet meer? Trouwens ik moest wel wennen met die Warthog als je Reach gewend bent, tering wat rijd dat zwaar en het glijd meer dan dat het rijd.
Ik ben nu in de laatste paar levels; nu weet ik weer precies waarom ik zo'n gloeiende pokkehekel heb aan die pis Flood. Dat wordt nog leuk op Legendary.
Over die moeilijkheidsgraden: Verschil tussen normal en easy is groter dan je denkt. Misschien zijn de verschillen wel iets te groot.
Ja, nu je het zegt geen verrassing dat Yellow zo iets zegt. Misschien dat er ergens nog een Collector Edition guide ligt voor hem.
Pfff, wat een gekut met sommige Skulls en Terminals. Ik ben blij dat ik ze nu allemaal heb en 100G erbij! Maar goed, het was weer een mooie ervaring in het nieuwe jasje. Ik blijf het alleen wel jammer vinden dat het begin vrij saai is en even blijft waardoor gamers kunnen afhaken. Gelukkig wordt het eenmaal verder in de game (no spoilers ) goedgemaakt, zoals de meeste hier uiteraard weten.
Idd, had de meeste problemen met de fog skull. Wat een rot plek zeg. Heb jij ook de codes ingevuld op Halowaypoint? Zie youtube . Heb je binnen 5 minuten 100.000 cr erbij in Halo Reach.
Klopt, die tekens heb ik gezien ja. Haha, dat hebben ze wel grappig bedacht zo in Halo Waypoint. Ach ja, zo kom ik weer dichter bij om Eclipse te worden in Reach!
Hahah idd. Er is ook al en terminal 12, alleen die is ????. Dus daar heb je niks aan. Als je een keer potje wilt doen, mag je me ook wel toevoegen. Ik ben Legend.
Ja, is goed. Wel handig trouwens... krijg ik al die gratis Credits en nu heb ik een Credit ban. Degene die dat heeft bedacht, mag van mij een ban op z'n werk krijgen!
Die terminals zijn easy, maar met sommige skulls heb ik inderdaad ook moeite; die je moet doen met een grenade-jump. Toegegeven, ik heb het nog maar even geprobeert en het is me 1 keer gelukt, maar omdat het zo'n gekut is heb ik daar niet zoveel zin in....