1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, gewoon capturen en rushen, doe ik ook af en toe maar meestal speel ik alleen voor de kills.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    CookieXXL? Dafuq 8)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, was jaren terug een idee van Oliebol :+
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha vast en zeker. Heb je trouwens zin om ff spec-ops te doen?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. Jij zin in TDM?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope, ben al level 80 :+
     
  7. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel als je zin heb, voeg maar toe!

    GT: Bolleeder
     
  8. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de uitkomen patch het spel toch weer eens geprobeerd. Wat ik hoorde op Youtube zou de patch verbindingsproblemen wat verbeteren.

    Ik weet niet wie bij Infinity Ward voor de verbindingen verantwoordelijk is maar die mogen ze van mij op staande voet ontslaan. Met deze patch is het mogelijk nog erger geworden, baal er behoorlijk. Je hebt toch 50 euro voor het spel neergelegd, tis voor mij onspeelbaar en het wordt alleen maar erger.

    Na mijn weten waren er nauwelijks problemen met lag etc. in MW2, waarom gooi je de hele boel overhoop in dit spel?

    Er is inmiddels op het forum van MW3 Xbox360 gedeelte een enorm topic ontstaan. Daarnaast staat het op Youtube ook vol met filmpjes hierover, mag toch hopen dat ze dit een keer fatsoenlijk aanpakken. Dit is een overigens een goed filmpje hierover van iemand die er verstand van lijkt te hebben. Hij heeft bijv. de ping van zijn verbinding vertraagd om het aan te tonen:
    http://www.youtube.com/watch?v=wJOpFCCnv0E
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Best wel raar. Op de PS3 totaal geen problemen (bij mij althans). Heb al iets van 300 potjes gespeeld en heb eigenlijk niet vaker lag dan bijv. bij BO. Hoogstens één op de 20 potjes.
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Man man man wat heb ik een hekel aan mensen die niet weten hoe ze domination moeten spelen. Verhaal is zo simpel, 2 flags capturen en proberen om ze bij de andere flag vast te zetten zodat ze niet de andere 2 flags kunnen capaturen. Nee wat gaat iedereen doen: lekker alles capturen zodat het andere team alle flags ook weer kan overnemen
     
  11. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik niet wat voor een internetpakket hebt maar ik heb geen last van lag.
     
  12. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Eens! Dat is nou net het aardige van verschillende gamemodi. Voor ieder wat wils. Dom is echt een van de leukste modi imo. Jammer dat niet iedereen objective based speelt
     
  13. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat hoe beter je verbinding, hoe meer je er last van hebt he?
    Heb heel soms host, wat ik begrijp is dat het ergste wat je kan overkomen in MW3. Mijn verbinding is overigens Ping 17 ms; 40 Mbps down; 4 Mbps up even snel getest via Speedtest.net.

    Als je je verbinding vertraagd wat een moeilijk proces is, wordt je als het ware geholpen. Dit is bijna volledig de omgekeerde wereld in vergelijking met bijv. MW1 en MW2 waar het bekend was dat je als host wat voordeel hebt.
     
  14. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    hardop moeten lachen haha die gozer in last stand :thumbs:
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    fourzerotwo Robert Bowling
    Early morning #MW3 update meetings, lots of important stuff. I'll keep you posted once we wrap. Main priority: Address laggy connections.
    46 minutes ago Favorite Retweet Reply

    Mooi! wordt tijd.
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat zeg ik niet, ik zeg dat het allebei kan.... Je kan veel kills maken en nog voor de objective gaan. Ik speel nu veel met p90, en ga elk potje veelal voor de captures/defends en nog heb ik bijna elk potje tussen de 30 en 40 kills.
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik voeg je f toe :) Teampje is leuk.
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar als je niet voor de capture's gaat maak IK nog meer kills dan 30/40 ..
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja, en dan krijg je mensen die zeggen dat je voor de objective moet spelen. Wat ik volkomen terecht vind. Als je domination speelt moet je ook wel voor de objective spelen. Ik had laatst een potje, iedereen van de tegenstanders stond zwaar positief, wij allemaal negatief, maar nog hadden we gewonnen. Ik ga ook liever voor de winst dan voor het ophogen van mijn K/D ratio.
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat het dan moeilijker is de tegenstanders spawns te bepalen:D
     

Deel Deze Pagina