1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook die K/D ratio maakt me eigenlijk niets uit.
     
  2. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig!
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit filmpje geeft het precies weer. In het begin dacht ik ook dat het aan mij lag dat ik zovaak en vooral zo snel dood ging, maar het ligt dus inderdaad aan de connectie. Dit verklaart ook waarom ik het ene potje 4-13 staat en het potje daarop 18-6 oid.
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    hoe los je dit op dan?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet, aangezien dedicated servers nog altijd geen optie zijn voor de consoles.

    Ik ben vandaag ook weer genokt door de brakke verbindingen, ik had het gisteren al over die net-niet-connecties en bij CoD is dit altijd tergend. Ik heb liever keiharde lag, die lag waarin iedereen alle kanten op schiet, dan die typische CoD lag. Continu hitmarkers en vooral de momenten waar je al lang om een muur bent en toch nog even wordt gekillt door een verdwaalde kogel. Dat gaat echt nergens over en is zo ontiegelijk irritant. Vanavond was het ook alleen maar hakkel hakkel hakkel, geen doen dit en dan zoekt dat ding ook nog eens naar goede pings, waardeloos.

    Edit:// Zie nu pas dat filmpje, hulde, precies zoals het is.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is het erger dan MW2? Ik heb MW3 niet gekocht omdat ik verschillende verhalen hoorden dat je net zo goed MW2 kan spelen qua MP en na Black Ops was ik eigenlijk genezen van CoD (ja het is een andere CoD, ik weet het 8)). Trouwens wel respect als je zo kan spelen:

     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind zelf MW1 nog altijd de beste maar dit deel is imo wel beter dan MW2. Het enige punt wat ik enorm jammer vind, naast die klote verbindingen, zijn de maps. Deze zijn (imo) zo ontiegelijk slecht allemaal. Er is geen één map waarvan ik denk "Ja, deze zit nu echt goed in elkaar", niet één. Het is allemaal één grote copy-paste van auto's, bussen, muurtjes, tonnetjes enz. Die hele lay-out waar ze op mikken staat me niet aan. Nu weet ik ook wel dat de maps er altijd wel zo uitzagen maar dit is allemaal net iets anders, pure chaos.

    In MW2 had je bijvoorbeeld een Wasteland, een grote map waarin vrijwel elk gevecht zich afspeelde in het midden of een Estate (grafmap verder) waar het er eigenlijk om ging om het huis over te nemen en zelfs een Quarry, een map met iets van 2-3 punten waar het zich allemaal afspeelde. Na een tijdje wist je precies welke routes je het beste kon lopen en iedereen had zo zijn eigen weggetjes en manier van spelen, je wist welke plaatsen je moest ontwijken omdat je anders snipervoer was en welke punten er waren waar je je op moest focussen. Deze maps kenden genoeg variatie en iedereen had zijn eigen manier van spelen maar dit alles mis ik in deze maps, het is puur ren en vliegwerk zonder ook maar enige logica.

    Nee, de maps in dit deel vind ik echt compleet ruk, zelden zulke slechte level designs gezien.
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt van het weekend even gespeeld op de ps3.
    Inspiratieloos gewoon die mappen. Ben blij dat ik er geen geld aan uit heb gegeven.

    Infinity ward is naar mijn mening echt diep gezonken (mede door Activision) ;).
    Ook wel veel last van lag op die ps3.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  9. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat je online alleen maar tegen kindjes uit NL speelt :mad:
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Theater mode uitzetten helpt al.
     
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26

    Volledig mee eens !!! Helaas! Had me zwaar verheugd op MP van MW3, maar indd de mappen zijn naar mijn mening echt kloten. Echt ongeïnspireerde maps.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik zuig echt in dit soort spellen. Vind het hartstikke leuk, maar word achter elkaar afgeslacht. Telkens max 12kills en tig x dood. Ach ja, wie weet word ik nog iets beter... minder slecht. 8)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, laat dan maar zitten en ik had wel iets gehoord over die mappen indd. Maar dat het zo erg was wist ik niet. Verder had ik ook gehoopt op een nieuwe engine, want wees eerlijk... dat kan toch eigenlijk niet meer. 8)
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch vond ik het zeker niks verbeterd die mp, het leek eigenlijk nog minder mooi maar dat kwam miss door die kale mappen ofzo.

    Maar wat je zegt... met telkens zo een omzet is dit gewoon werkelijk belachelijk.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het probleem is dat CoD toch wel verkoopt en waarom zou je dan afwijken van je succes. |:- Kijk, ik kan niet oordelen want ik heb MW3 niet. Maar ik weet dat het wederom op dezelfde engine draait en dan weet ik eigenlijk al genoeg. Ik kijk vrij kritisch naar games en zeker grafisch let ik op details, en MW2 kon nog net toen. Daarna Black Ops (welke helemaal erg is :lol:) en dacht ik echt dit moet de laatste keer zijn met zo'n engine... Maar nee ze flikken het weer. 8)

    Ok, genoeg gezeik van mij! :+
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met veel plezier mw 1 enne waw gespeeld daarna was de lol er wel een beetje af.

    Mw2 was nog wel even tof in het begin tot de frustraties kwamen.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  17. Moltifao

    Moltifao Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook even speedtest gedaan:
    (wifi op mbp, xbox zit aan draadje)

    [​IMG]

    Verklaart denk ik waarom ik al-tijd host ben. Zoals ook door anderen ervaren heb ik de eerste weken gedacht dat ik gewoon niet snel genoeg was. Veel BO gespeeld, nooit MW2, dus dacht dat ik het snellere tempo gewoon niet gewend was. Niks mis mee. Veel spelen, komt 't vanzelf.

    De laatste dagen heb ik echter zo'n beetje alle killcams helemaal uitgekeken en ben ik eens op gaan letten hoe ik nu precies doodga. Veel in m'n rug, veel van lange afstand, allemaal dom en beter opletten. Wat me verder opviel is dat ik 7/10 van de close combat / hoekjes-om gevechten verlies. Als ik dan mijn killcam bekijk lijkt het alsof ik het reactievermogen van een tosti heb. Erken je superieuren en kan tegen je verlies, maar dit gaat echt nergens over. Hoop dat ze er snel iets aan doen, want anders ga ik mijn verbinding ook maar eens afknijpen.
     
  18. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet hoe je een nieuwe engine wil maken en alsnog de snelle gameplay wil krijgen. Dat ziet er toch.niet uit?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jij bent gamedeveloper? Echt.. Wat je zegt slaat nergens op 8)
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft dat iets met elkaar te maken? lol8)
     

Deel Deze Pagina