[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Jahoor kan makkelijk. Gewoon nieuw game doen bij startscherm. Volgens mij komen je savegames wel in dezelfde lijst te staan van de verschillende poppetes (weet ik niet zeker). Dus goed kijken welke savegames je laad en overschrijft met meerdere characters.

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Welke guide heb je besteld?

Even een vraagje voor de mages, welke spells gebruiken jullie tegen draken?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De 'normale'. Oftewel geen hardcover maar wel dezelfde info.

4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    De Prima Official Guide?

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hou ons op de hoogte ;)

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik fireballs tegen alles behalve tegen fire atronachs eerlijk gezegd.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beetje lomp dit...

Als je een paard hebt gevonden of gestolen en je gaat ergens heen, je stapt af...dan loopt het paard gelijk weg. Volgens mij gaat ie terug naar waar ie vandaan kwam, op die manier dwingen ze je dus een paard te kopen(ervanuitgaande dat het dan niet gebeurd).

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Leuke spoiler van The Dark Brotherhood

Een hele tijd geleden kwam ik een idioot tegen met een grote krat waarvan hij zei dat het skelet van z'n moeder erin zat. Nou was ik net m'n eerste contract aan het doen, en toen ik terug kwam stond die Cicero opeens binnen in TDB Sanctuary 8)

Ik had hem de vorige keer bijna willen vermoorden... Toch maar niet gedaan. Benieuwd wat er was gebeurd als ik hem destijds wel had gedood. Waar zou doe "moeder" dan gebleven zijn?

9. Seh

Seh Guest

Denk niet dat hij dood kon/kan toen. ;)

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee hoor, ik heb een paard effe verderop van Whiterun gestolen en die staat telkens bij de poort netjes te wachten. Dan staat er alsnog; 'steal horse', maar als ik dat doe gebeurt er niets en dat beest blijft telkens braaf wachten.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha hij doet niks als ik pijlen op z'n hoofd schiet. Krijg wel Archery skill increase 8) Hij loopt nu rondjes met 4 pijlen door z'n hoofd XD

Net met m'n Unrelenting Force shout (maxed out) hem die halve toko door geschreeuwd. Wat een bazen shout is dat :cool:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het word nog veel en veel gekker. ;)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Weird.....hij liep echt de hele tijd weg. Maar ja...

Een vriend van mij, zit er ongeveer 50 uur in nu, ook vrij hoog qua level en die begint heel veel vastlopers te krijgen nu, ook heeft hij last van die lag waar eerst alleen de PS3 versie last van zou hebben.

Nu heeft ie constant een vastloper op een bepaald stuk en dat gebeurd alleen nog maar. Heb hem geadviseerd de 360's cache eens te legen.

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik had juist in het begin veel vastlopers, nu (na 70 uur) weinig last meer van

15. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow ben echt in een fucking shock. Wat stelt deze spel enorm teleur aan het einde van de mainquest!!!!! Lees nu eigenlijk overal al dat de einde super teleurstellend is. Wtf dit had ik echt niet verwacht. Vooral niet als je kijkt hoeveel moeite is gestoken in sommige andere questlines enzo. Wtf man... Ik was zo superpositief over alles maar dit verneukt wel echt de experience voor mij. Anti climax op zn best.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heb je dat al gespeeld dan? Man, dat was fucking episch en imo een stuk beter dan Oblivion.

Puristen, grootste zeikerds nummer 1 in games.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oooh ok dan, dat is apart zeg. Zelf nog geen enkele vastloper gehad, echt alleen maar een bijl zien hangen in de lucht. Dat is de enige glitch tot nu toe. Zit er 40 uur in nu, maar qua level echt nog maar level 12...dus tjaaaa.

Blijf het echt wel superkut vinden hoor, vastlopers behoren wel tot 'gamebreaking' bugs vind ik. Ik heb er 50+ gehad in New Vegas en het is dat de gameplay zo sterk was, anders had ik de game in tweeen gebroken. Persoonlijk denk ik ook niet dat dit een nieuwe engine is, het heet dan wel Creation engine maar volgens mij is het gewoon nog steeds Gamebryo.

-Regen/sneeuw gaat nog steeds door objecten
    -Na een aantal uur hebben (sommigen) last van lags, erg herkenbaar uit Fallout 3 voor mij. Het legen van de cache hielp toen.

-Vastlopers.

Maar ja...zelf nog niks gehad, maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen helemaal gek worden.

EDIT

Maaaaaar hij laat me net weten dat door de boel te legen, (de cache) het weer goed is. Game loopt nu niet vast op het stukje. Tof!

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  18. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb rond de 70 uur gespeeld.. Vond het wel tijd voor de mainquest die ook niet echt lang duurde.
    om te beginnen was de einde erg geforceerd. Het was ook zomaar afgelopen. Het gaat hier om de einde van de wereld maar het boeit de mensen opeens niet lijkt het. Fok it ieder zijn mening man ga er verder over nadenken nu.. Shit viel me echt tegen

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Jouw mening. Ik vind het helemaal niet zo erg als iets gelijk afgelopen is. Bij shooters is dat zovaalk het geval, geen wonder je daar dan ook zo doorheen bent.
    Bij andere RPG's ook, om Two Worlds I of II maar als voorbeeld te noemen. Fallout 3 vond ik het einde ook teleurstellend.
    Komt in meerdere soorten games en titels voor. Ik denk dat we er aan moeten wennen. ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als het qua main quest net zo lang als Oblivion en/of Fallout 3 is, heb ik daar vrede mee. Die waren niet extreem lang maar ook niet extreem kort, gewoon precies goed. Het echte 'vlees' zit toch in de sidequests, dat had ik allang wel verwacht. De main quest van Oblivion vond ik persoonlijk heel weinig voorstellen, dus als die van Skyrim alleen al maar een tikkie beter is, vind ik dat al prima.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina