[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Begin van skyrim vond ik epic. Daarna elke dag gespeeld en altijd positief geweest. Zon einde komt dan een beetje hard aan. Mjah, maar verder gamen lol.

2. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had maar
    18
    main quests. Verhalen dat het er meer waren is dus verzonnen kom ik ook net achter.:eek:

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet uiteindelijk een ghost-beast verslaan vlak bij de ghost van de baas van de companions, in het midden van die ruimte staat een soort pilaar met een schaal erop, voor zover ik me kan herinneren

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat werk in Riverwood waar je die boomstammen kunt laden op dat ding met die zaag, daar krijg je helemaal niks voor he? Nadat je een boom in tweeen hebt gezaagd krijg je niks erbij in je inventory, zoals je dat wel bij ore krijgt. Dus dit is er gewoon voor de grap? :)

[yt]e55P2XF38O0[/yt]

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het heel erg nuttig. Maar ik ben dan ook een grapjas.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    blijf alsjeblieft spoilers gebruiken.

7. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Main quest vraagje..

Ik heb net Alduin afgemaakt in Sovngarde, is de main quest dan afgelopen?

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn veel meer main quests jongen.

Het is maar hoe je main quest opvat. De questst die bij 'The Return of Alduin' horen, dat zijn er niet zo veel. Maar daarnaast zijn er echt heel veel quests!

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    _O_ People don't want to be sword... En dan dat gezicht erbij, priceless :lol:

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij wel.
    Huh, Hoe bedoel je :+?
    Dat is die van 40 dmg en ontploft? Die is namelijk zwaar relaxt. _O_
    Daarnaast is conjure dremora lord nog relaxter. Die daedra moord iedereen uit voor mij.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Jammer dat Bethesda niet zo'n 'hardcore mode' heeft toegevoegd dat in Fallout New Vegas was gestopt. Dat je echt moet eten en drinken en je health langzaam toeneemt met een potion en dergelijke. Zou ook meer toevoegen bij het koken van eten en dergelijke in de game.

Hoop in ieder geval dat Bethesda meteen aan een TES VI werkt in plaats van een Fallout 4 of andere RPG. Hoe legendarisch en tof Skyrim ook is, het is meer hetzelfde (wat overigens niet slecht is, het is fucking verslavend) en je ziet dat ze er niet meer uit kunnen halen op de consoles. Vind de game op sommige momenten qua RPG elementen een stuk simpeler geworden voor de mainstream. Vooral op het gebied van animaties en diverse bugs hoop ik dat Bethesda goed werk gaat verrichten, want eigenlijk zijn beide nog steeds ongelofelijk slecht. Voor de rest wel enorme probs voor de leveldesign van de dungeons, meer dan vijftig dingen al bezocht en alles is totaal anders. _O_

12. Seh

Seh Guest

Huisje in Markath gekocht. :cool: Nu inrichten.
    Als ik hem kan vinden tenminste?! 8)

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Klopt, maar van de andere kant zorgt dat wel dat alles heel natuurlijk aanvoelt. Sommige ingewikkelde rpg-elementen kunnen het realisme soms wat ondermijnen imo.

Dit had inderdaad wel toegevoegd moeten worden. Maakt het toch allemaal wat meer uitdagend, maar je behoudt dat realisme (of eigenlijk: maakt het veel realistischer dan het nu is).

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Was wel leuk geweest. Nu is dat koken imho een beetje overbodig. Terwijl dat best uitgebreid is.

Maar het heeft te weinig nut om je tijd er aan te besteden

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja. ;)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Boven die winkel en kraampjes bij de ingang van de stad.

17. Seh

Seh Guest

Ye, had hem al gevonden. Thanx anyway. :)

Is er geen huis met een volledige 'show off' gallery oid? Dat zou wel tof zijn imo.

18. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik denk niet dat ze meteen aan TES VI gaan werken...
    ze hebben hier denk ik ook al jaren werk in gestoken.. , denk wel dat ze al wel zullen beginnen brainstormen en luisteren naar de feedback van Skyrim..

hoop ook niet dat het weer zolang gaat duren tot een volgende want dan ben ik wrs te oud, ofja niet te oud maar dan heb ik wrs wel kids en zeer weinig tijd om te spelen :'-(

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niet zeiken, gewoon doorgamen.

20. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Wow, ik heb een Elder Scroll gevonden! En Blackreach, dat was zo'n rare/gave plek. Check spoiler voor verhaal:

Ik was dus een gast tegengekomen boven College of Winterhold, in een ijscave, met een dwemercubus. Ik moest dus een kleine cubus ontcijferen om die grote dwemercubus te activer. Ik dus naar een Dwemerruine en afdalen. Kom ik in Blackreach.
    WOW. Dat is groot! Een grot, maar dan geen kleine gangetjes, maar gewoon open. Met gebouwen etc. en SUPER grote Paddestoelen, meertjes etc. Echt magisch, maar groots tegelijk. Ik ben eigenlijk nooit de weg kwijt, maar daar was ik dat op het begin even. En een speciale Nirnroot vind je daar: Crimson Nirnroot. Blackreach kun je via 4 liften ofzo ook weer uit, en dan kun je er altijd weer in. Deze liften liggen links van Windhelm, in de bergen ten noorden en zuiden van dat meer in het westen van Windhelm, dus dan kun je wel voorstellen hoe groot Blackreach is. Maar verder was er ook een gebouw met een gele lampion. Ik schoot daar eerst voor de lol pijlen op, maar toen de shout "unrelenting force". Komt daar een Draak aan! In een ondergrondse stad/grot. Damn, sterk en gaaf tegelijk. Maargoed. Ik moest met een lift zo'n toren in. Die cubus in een apart en oplossen. Krijg je een FUCKING ELDER SCROLL! Je kan hem helaas niet lezen :mad: Dan wordt je beeld zwart enzo. Maargoed, ik die cubus terug naar die gast brengen, gaat die grote cubus open en krijg ik een boek, deadric artifact. Hij deed bij mij niks, dus ik opzoeken waar het voor dient, maar blijkbaar krijg je of bij je Warrior, of bij je Mage of bij je Thief alle skills +5. Snap niet waarom ik dat niet kreeg, glitch?

Al met al, wat een ervaring, vooral Blackreach, zo mooi en... raar ofzo, magisch. En een facking Elder Scroll!

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina