[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    In zijn geheel dus he 8) Niet in een keer... dat zou ongezond zijn.

    [​IMG]

    Edit: even plaatje verkleint.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok ik denk al :p.

    Dat zou idd niet gezond zijn.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    wow..12,8% accuracy met een M60E4? damn..ik zit op net aan 4% ofzo.. toch maar beter mijn best doen..:D
     
  4. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je zo vanavond nog ff erachter zitten?
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Welke classes spelen jullie eigenlijk, ik doe assault, engineer en support. Ik vind het leuker om wat van beide te doen en hebben dan enkel 1 klasse (zoals sommige mensen enkel snipen brrrrr)?
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    doe ik ook, alleen ik speel met alle 4 de klassen.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb nu voor Assault, Engineer en Recon de service star. Ga denk ik nu maar gewoon voor support om de cirkel rond te maken :cool:

    Alhoewel support me totaal niet boeiend lijkt. Lompe wapens voor sprayen....

    Assault heeft toch echt mijn voorkeur met de M416 (Holo of IMFR) en (Laserlight of Heavy barrel).. Soms zelf nog een silencer erop. Oh en natuurlijk standaard een grip.

    Ligt aan de map.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Support vind ik ook geen zak aan, terwijl hij in BC2 best leuk was met bijv Mortar.

    Nu speel ik bijna altijd Engineer of Recon. Recon is sowieso m'n favoriete klasse en Engineer vanwege de SCAR eigenlijk. Assault gebruikte ik in BC2 erg vaak, maar hier moet ik nog wat leuke rifles unlocken denk ik.
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Had weer connection lost dus was hem gepeerd.

    Klote want het ging net lekker :F:
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de mooie verhalen :D Had één keer een helicopter disabled, deze stortte neer precies op een tank welke ook al disabled was. én 2 vehicles in één keer stuk én 4 kills \o/

    Maar zoiets is "once in a lifetime" zowat :+

    Wat haalt het uiteindelijk uit dat ze lopen te boosten/cheaten. Zo lang het maar stats hax zijn. Heb werkelijk nog nooit op de leaderboards gekeken. óf mensen lopen te boosten óf mensen hebben way too much time on their hands. Maar ik moet m'n mond houden want als ik geen vriendin en/of dochtertje zou hebben zou ik er waarschijnlijk ook zo één zijn geweest :+

    In BF2 had support geen mortar maar de recon class. Ene kant wel jammer dat ze dat nu naar support hebben gezet. Maar andere kant wel logischer want je bied zo wel wat meer support :+

    Ik speel praktisch alle classen. Maar het ligt beetje aan de map of ik dan de voorkeur heb aan engineer of support. Op vehicle based maps speel ik liever engineer om de voertuigen uit te schakelen. Meer infantry gericht speel ik liever met support. Gotta love them tripods!

    Enkel snipen heeft nooit echt nut gehad in welke BF dan ook. Daarmee win je de match niet.

    Alhoewel het soms wel erg leuk is om gewoon lame-ass te zitten snipen de hele match door :+
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53

    ja dat dacht ik al..inderdaad klote, we waren weer goed bezig. volgende keer beter..misschien dat ik er vanavond ben, maar als het goed is krijg ik WWE'12 binnen.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag alles ff opnieuw instellen.

    Ben dr vrijdag wel en in het weekend savonds :+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee man, support is juist geen sprayen (tenzij je een Tripod ergens op gemonteerd hebt) want je schiet dan alles mis.
    Je hoeft weinig te herladen, kan echt ziek veel punten halen en hebt ook nog eens c4 voor de tanks :D
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    C4 is de beste gadget uit de serie ooit. Niks is lekkerder dan een tank zien wegrijden met jouw C4 erop en dan die trigger over halen. Verder wordt ik wel helemaal leip van de snipers. In sommige maps sta je echt tegenover een peleton aan van die fokkers met een snipers, echt zwaar irritant. Ze hadden dat van mij wel een stuk moeilijker mogen maken.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel in de buurt weten te komen ervan. Er zijn ontzettend veel bestuurders van tanks/IFV welke zo door banjeren in vijandig gebied met veel cover/gebouwen/etc. waarbij ze binnen no time kapot worden gemaakt.

    Een slimme tank bestuurder gaat eerst vanaf een afstand bestoken. Cover weg schieten, spotten en supressing fire leveren. Kans dat je deze dan van dichtbij kan sneaken (zeker met een goede gunner welke de zijkanten/achterkant controleertt) is dan vrij klein.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt, maar veel zijn te dom :+
    anders heb je met 2-3 mortars ook een tank disabled. :thumbs:
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies, tank met Zoom Optics is echt beast. Als eerste optie heb ik dan dat ingesteld dat je sneller reload, dus 1 vs 1 gevechten win je dan erg vaak.
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vele tank bestuurders gaan als een bezetende rushen zoals ik al zei idd.

    Als je als tank zijnde kapot word gemaakt door een mortar dan lig je echt te slapen :+ Je hoort én ziet die krengen aan komen.

    Grotere mappen is dat minder goed te doen, maar met bijv. seine crossing kun je gemakkelijker een IFV kapot maken met mortars idd :)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben ook niet van die grote mappen :+ daar zit ik alleen maar met stingers of javelin's in mijn handen :x
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb ook een vriendin en zelfs nog een eigen bedrijf. ;)

    Ik vind het in tegenstelling tot jou WEL leuk om de leaderboards te bekijken, dat kan en mag en dat jij als je geen vriendin en/of dochtertje had gehad net zoals die zielige gasten die er nu in staan. Als ik bij EA/Dice had gewerkt had ik ze zelfs een (tijdelijke)ban gegeven wegens het verzieken van een game. Mag je verkeerd vinden of niet maar ik hou van competitie maar die is er nu dus niet door noobs met een k/d van 28.00 wegens teamkilling etc.

    Mijn menig he... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina