[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dan mogen die grote papadraak gaan verslaan. :cool:

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Even naar Battlefield 3 verhuisd. Skyrim even ontwennen en dan weer volop .... spel laat ik heel moeilijk los ..... 8)

3. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Wow, ik heb een Elder Scroll gevonden! En Blackreach, dat was zo'n rare/gave plek. Check spoiler voor verhaal:

Ik was dus een gast tegengekomen boven College of Winterhold, in een ijscave, met een dwemercubus. Ik moest dus een kleine cubus ontcijferen om die grote dwemercubus te activer. Ik dus naar een Dwemerruine en afdalen. Kom ik in Blackreach.
    WOW. Dat is groot! Een grot, maar dan geen kleine gangetjes, maar gewoon open. Met gebouwen etc. en SUPER grote Paddestoelen, meertjes etc. Echt magisch, maar groots tegelijk. Ik ben eigenlijk nooit de weg kwijt, maar daar was ik dat op het begin even. En een speciale Nirnroot vind je daar: Crimson Nirnroot. Blackreach kun je via 4 liften ofzo ook weer uit, en dan kun je er altijd weer in. Deze liften liggen links van Windhelm, in de bergen ten noorden en zuiden van dat meer in het westen van Windhelm, dus dan kun je wel voorstellen hoe groot Blackreach is. Maar verder was er ook een gebouw met een gele lampion. Ik schoot daar eerst voor de lol pijlen op, maar toen de shout "unrelenting force". Komt daar een Draak aan! In een ondergrondse stad/grot. Damn, sterk en gaaf tegelijk. Maargoed. Ik moest met een lift zo'n toren in. Die cubus in een apart en oplossen. Krijg je een FUCKING ELDER SCROLL! Je kan hem helaas niet lezen :mad: Dan wordt je beeld zwart enzo. Maargoed, ik die cubus terug naar die gast brengen, gaat die grote cubus open en krijg ik een boek, deadric artifact. Hij deed bij mij niks, dus ik opzoeken waar het voor dient, maar blijkbaar krijg je of bij je Warrior, of bij je Mage of bij je Thief alle skills +5. Snap niet waarom ik dat niet kreeg, glitch?

Al met al, wat een ervaring, vooral Blackreach, zo mooi en... raar ofzo, magisch. En een facking Elder Scroll!

EDIT: KUT, het is gewoon een quest om dat ding te vinden! Ik dacht: Epic, echt iets unieks ontdekt.... :mad:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar wat heb je er nou precies aan dan :p?

5. Seh

Seh Guest

Ik wist niet dat je die kon krijgen, een beetje een mega spoiler wel.

:lol: Jij dacht dat je iets unieks had gevonden waar miljoenen mensen die game spelen? Waar het waarschijnlijk een (main)quest betreft is het sowieso niet echt uniek.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2011
  6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Kon je ook al krijgen in Oblivion

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Maar wat heb je er aan? ? ? :)

brengt het veel geld op ofzo?

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Geen idee :+

Ben het ook nog niet tegengekomen in Skyrim.. Speel ook niet echt questen :9

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje, ben pas lvl 7 ofzo. Maar hoe de fuck dood je een giant?! Kan dit pas op een hogere lvl?

10. Seh

Seh Guest

The fuck! Kom net in mijn nieuwe huisje, zijn o.a de bookshelfs, tafels en bedden weg. 8) Alles ligt op de grond.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Achterdeur niet op slot gedaan zeker,.. dat krijg je met al die Khajit's in de buurt.

ja

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    kan opzich ook al bij lagere levels, zolang je maar niet geraakt wordt :+

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, rotsen zijn je vriend ;)

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha thanks boys!! Ga voorlopig wel
    Met een boogje om ze heen...

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb ik ook gedaan tot ik rond de level 20 een misc quest kreeg waarvoor ik er perse 1 moest omleggen. Dat ging op zich prima maar ik denk niet dat ik het voor level +/- 15 had moeten proberen

eerste keer dat ik er 1 tegen het lijf liep sloeg hij me met 1 klap een paar 100 meter de lucht in

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ja dat ziet er echt grappig uit!!!

Nog een vraagje, er wordt gezegd dat ik er ziek uit zie. Waar kan ik zien wat voor ziekte ik heb en hoe kom ik er van af? Ik weet heb met een reuze spin gevochten, maybe dat het daar door komt.

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Wie zegt dat?
    Die ene vrouw die een winkel met potions enzo heeft in Whiterun?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb regelmatig dat mensen roepen dat ik er ziek uitzie maar bij Active effects (in het magic menu) zie ik dan geen ziektes staan. Misschien wat meer tijd in de frisse lucht doorbrengen ipv alleen maar door grotten en dungeons te kruipen :+ (trouwens best knap dat ze zien dat ik ziek ben door mn full plate armor heen)

Maar je kan er vanaf komen door in een willekeurige tempel even een shrine te activeren. In Whiterun zit aan dat plein met die boom een tempel met shrine

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Guide is binnen :D wat een ding zeg :p

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Is de patch er al voor de texture problemen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina