1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet precies hoe jij je voelt. Ik heb zelf ook een hele snelle verbinding, en zelfs alles in het voordeel van xbox, prioriteit hoog aan de xbox enz.
    En ik maak precies hetzelfde mee.
     
  2. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje terug heb ik op een buitenlands forum iets gelezen over 60 frames per seconde en dat daardoor de grafische kwaliteit minder is.

    Het kwam erop neer dat, als men de snelle gameplay wil behouden wij tevreden moeten zijn met mindere graphics. Het schijnt dus zo te zijn dat geen console (pc weet ik niet) het op dit moment aankan om en een snelle COD gameplay te bieden en goede graphics.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je je founder code ingeven bij hun site? Ik heb al lang een account daar. Maar kom nooit op link uit om code in te geven die op de founder kaart staat?
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand van clan me even een invite sturen ?
    Vind de clan echt nergens terug.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad dat is echt het meest klote van MW3. Ik wil tegen oudere gasten spelen die niet Nederlands zijn. Alleen maar schelden. Pfffff.
     
  6. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 80 hoe neem ik mijn gouden ump mee naar de volgende prestige.
    Ik heb vier cod tokens moet ik deze hier voor gebruiken.
    Ik kon het zo via google niet vinden.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tering, hoeveel speel jij 8) Ik vind dat ik al vaak achter mn Xbox zit, en ben level 53, geen prestige.

    Heb wel ineens een prestige token gekregen, geen idee hoe dat kan.
     
  8. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt echt een beest verbinding, glasvezel neem ik aan? Volgens mij moet het een behoorlijk ellende zijn met zo'n verbinding in MW3 als ik met mijn verbinding er al zo last van heb.

    Het afknijpen van de verbinding is naar mijn weten een behoorlijk technisch lastig verhaal. Je moet namelijk niet je verbinding afknijpen maar vertragen. Dat is volgens mij niet zo simpel als een stream of torrent aanzetten. Misschien helpt dat ook wel wat, zal het eens proberen.

    Wat ik lees op twitter van die knaap die verantwoordelijk is voor communicatie vanuit Infinity Ward dat men bezig patch voor de 'Holiday' er doorheen te drukken. Welke holiday dat is me niet bekend.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wacht even, begrijp ik nou goed dat je met een snelle verbinding in de game juist nadeel hebt? :confused:
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gouden wapens kun je niet meenemen.
     
  11. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar lijkt het erg sterk op ja, sinds Black Ops zijn ze daar mee begonnen om zwakkere verbindingen te helpen. Nogmaals in dit filmpje is het goed te zien, die gozer heeft zelfs zijn verbinding 'vertraagd' en plotseling had hij het voordeel van de 'lag compensation'.
    http://www.youtube.com/watch?v=wJOpFCCnv0E

    Op forum van MW3 staat het er ook vol mee. Wat met name belangrijk is je ping van de verbinding niet zo zeer een enorm hoge down/upload. Ping geeft aan hoe hoog de kwaliteit van je verbinding is niet zo zeer de brute kracht. Ben alles behalve een expert dus please correct me if I'm wrong! Probleem is nu dat mensen met een hogere ping een voordeel hebben boven de mensen met de lagere ping dat is de omgekeerde wereld in shooter land..
     
  12. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat zou wel minder zijn.
    Ik lees net iets van dat je met een token het wapen kan
    meenemen naar de 2de prestige,een gear unlock.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan je je camo niet meenemen? Wel erg jammer.


    Hoe kom je aan die prestige tokens? Ik heb er ineens 1, maar ben nog niet in prestige.


    Wel kut van die verbinding, heb zelf ook redelijk snelle verbinding en dus nadeel door die lag compensation.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je kan alleen een wapen, perk of equipment meenemen. Dus geen Pro perks of profency voor wapens.

    Als ik jou was zou ik geen UMP meenemen. Die krijg je toch al vanaf level 1.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn snelheid, zal er dus ook wel wat last van hebben dan, alhoewel ik het niet zozeer merk in de game, denk dan meestal, die ander zal wel gewoon beter zijn.

    [​IMG]
     
  16. MichaelHolyman

    MichaelHolyman Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Prestige Tokens krijg je ook van eerdere Prestiges in COD games, ik had bijvoorbeeld alleen in Black Ops geprestiged, dus had ik 1 token. Als je in MW1, MW2 en BO minimaal 1 keer Prestige hebt gehaald, krijg je dus 3 tokens. :b:
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    WTF, deze tekst uit de laatste pagina's heeft echt ineens een bevestiging gegeven waarom het ineens ontzettend kut ging met me MP op MW3. BO was ik dus wel redelijk ok bezig maar nu echt drama, ik heb een 60MBIT van UPC verbinding en ik ben dus ook regelmatig de host . Dat van het gewoon niet kunnen schieten op ventjes ligt dus niet helemaal aan mij .

    OK dit is echt een bevestiging

    :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In m'n eentje heb ik vaak scores met een K/D ratio van 3 ... of 5. Haal het maar vaak genoeg. Zodra ik echter een Party instap is het uit met de pret en mag ik blij zijn dat ik scores haal van 11/11 of 13/14 ... echt te achterlijk.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ah dat verklaard misschien wel het een en ander. Als ik me scores met Black Ops en MW3 vergelijk dan zit er zoveel verschil in. Maar de lag compensation kan hier een verklaring voor zijn.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    8) Wat een cijfers!
     

Deel Deze Pagina