Haha...bastards Will do, heb momenteel geen camera bij de hand. Nope, ook mijn mobiel heeft geen camera aangezien ik niet mee doe aan die moderne fratsen en gewoon nog een old skool samsung heb.
Ik heb een bug bij het trouwen. Ik sta daar dan op haar te wachten tot het dawn is, ze komt binnen en spontaan spawnt het lichaam van zo'n merc. (die ik had betaald om met me mee te vechten) in die kerk en staat er failed. Vervolgens gaat zij heel melodramatisch lullen dat ik haar heb verlaten en kickt die priest me eruit.
Ontzettend irritante bug heb ik, Farkas van de Companions rent de hele tijd achterna en dan opent er een conversatie tussen hem en mij, elke keer weer. Nu heb ik dus een quest waarin hij mijn shield buddy is, maar als ik dan in de dungeon ben, praat hij constant tegen me terwijl ik aan het vechten ben en dat is schijtirritant omdat ik dan weer dood ga, bovendien vecht hij niet mee Hopelijk wordt dit snel gefixed want ik kan eigenlijk niet doorspelen zo.
Het is echt irritant, ik moet hem gewoon met de Relentless Force wegblazen zodat ik weer 15 seconden rust heb
Zo. Dat kostte me nog wat moeite! Lydia wilde niet meewerken dus moest ik iemand anders meenemen, uiteindelijk moest er een fire attronach aan te pas komen om haar uit de cave te schoppen /edit: Ik heb nu ook de bug dat er geen magicka gebruikt wordt...
Loool, gister met één van de laatste missie van de Dark Brotherhood: Spoiler Ik maakte de emperor dood, maar toen had ik nog een paralyze poison op m'n zwaard. Dus ik sloeg 'm, hij was in 1 mep dood, hij kantelde met z'n hoofd op zijn bureau. En toen ging hij echt enorm spastisch met z'n benen bewegen. Toen pakte ik z'n outfit van 'm af, en toen werd ie helemaal gek! Z'n benen gingen alle kanten op. Het zag er in ieder geval echt belachelijk uit. The death of an emperor...
ik had laatst dat er geen stamina afging bij slaan, alleen bij rennen echt vaag, eerst ook al die magicka gehad en dat was zwaar relaxt
Lijkt wel een dierentuin onder water. Ipv van vissen zie ik vossen, elanden en sabeltand tijgers over de bodem van het meer lopen. Gister was ik wat planten onder water aan het plukken, word ik opeens aangevallen door een sabeltand tijger onderwater. Scared the shit out of me!
Ja inderdaad! Ook een hele troep (?) konijnen in een schip zien zitten En hoe de heck krijg je slaughterfish dood? Aangezien je niet meer onderwater aan kan vallen? Met een boog op de kust staan ofzo?
Bug die ik nog niet was tegengekomen: de dragon soul komt niet vrij nadat ik een blooddragon heb verslagen :-/