YEEES!!! Zat te wachten op Da Vinci DLC! Revelations heb ik toch nog niet, dus voor 400 punten schaf ik het gewoon aan.
Als je een US account hebt daar even kijken, Op de Amerikaanse marketplace zie je alles wel gewoon in je dashboard. Wat ik zo zag was, Assassins Creed 2, Battlefield, Duke Nukem, Fallout 3, Tron theme's.
Tron Evolution, AC Brotherhoord, Fallout 3, Duke Nukem Forever voor 120 per stuk. En dan BF Bad Company 2 Vietnam voor 160.
Hm, misschien eens op YT kijken hoe die van Brotherhood eruit ziet, maar die waar ik op had gehoopt zitten er iig niet tussen.
Yup, ipv dat die unieke backgrounds bij je friends komen te staan komt het bij je eigen avatar te staan. Het wisselt ook steeds welke bij je staat. Dus eigenlijk zie je het dan nog vaker dan nu.
voor punten maakt het vaak niet zo heel veel uit toch? en is super meatboy nou echt de moeite waard? Heb nog nooit een xbl game uitgespeeld
Super Meatboy vind ik verreweg de beste game op XBLA. T zijn gewoon ontzettend veel kleine platformleveltjes, met vaak een hoge snelheid, en soms een erg hoge moeilijkheidsgraad.
Nouja, volgens mij wel hoor.. In de winkel (via de Xbox is het nog duurder) betaal je 22/23 euro voor 2100 punten terwijl je op Ebay klaar bent voor 17
Hier staat alles wat in de aanbieding is : http://xbldb.com/offer-history/price-changes/price-drops-sales/ Beide homefront map packs zijn in de aanbieding, voor 120 msp points kan je het map-pack toch niet laten liggen?
SMB is echt geweldig. Zo verslavend. Zoveel content. Zo'n goede gameplay. Wat mij betreft absoluut de beste game op XBLA. Sommige levels lijken soms echt 'onhaalbaar', en je wordt echt steeds IETSJES beter en je komt steeds IETSJES verder, en dan haal je hem alsnog.
BTW, die Marvel Pack van PinballFX2 staat niet in de lijst, maar als je in de game zelf bent, dan kun je het voor 400 puntjes unlocken ipv 800 puntjes.
De game + dlc is niet dood, genoeg spelers erin (vaak zit ik met 31 andere spelers in een game) maar ik zie haast geen enkele hacker in Homefront.