Werkt lekker! Jammer dat je alleen rechts en links aan presets kunt linken. Als je gewoon alle 4 de richtingen een aparte set had, zou veel handiger zijn toch?
ik krijg wel geen 2 wapens tegelijk in een preset gezet. ik selecteer in mijn favorites bijvoorbeeld een bijl en een zwaard om te dualwielden. Als ik dan (voor PC), nummer 1 daaraan wil binden. dan heb ik alleen maar 1 vd 2 wapens... kan je een set van 2 wapens aan 1 knop binden?
Is het nog mogelijk om je helm wel te dragen voor armor, maar niet te showen? Dus dat je gewoon je gezicht ziet?
Waraxes kan je dual wielden. Amazing, alleen wel minder defense. Jammer dat je er niet mee kunt blokken (gekruisd voor je houden)
Lichamen in je huis blijven niet voor altijd liggen. Zelf getest met Lydia op mijn bed, was na enkele dagen plots verdwenen. Mischien geroofd door necromancer, maar ik gok dat ze gewoon verdween.
Nou dat verhaal van dat lockpicking makkelijker wordt wanneer je een torch tegen een slot houdt is dus echt een broodje aap...
Misschien een beetje noobish, maar waar kan ik mijn gestolen spullen verkopen. Als ik bijvoorbeeld bij de trader in Riverwood ben staan ze niet bij mijn items.
Er is een perk waardoor je bij alle merchants waarin je geinvesteerd hebt gestolen waar kan verkopen maar daar moet je dus speech lvl 70 voor hebben je kunt gestolen waar normaliter alleen verkopen aan merchants van de thieves guild
Iemand tips voor die Fire Wizard in Morvunskar? Wat een beest die man. Valt niks tegen te beginnen lijkt wel.