[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zeg dat maar niet te hard. ;)

    En Reckuuza, die staat puur daar omdat Lorne Balfe heeft meegewerkt en hij vaak samenwerkt met Hans Zimmer.
     
  2. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind je honderd euro voor een spel niet ietwat van de pot gerukt?
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alleen een game wel ja, maar gelukkig zit er nog wat andere content bij.
     
  5. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zit een 256 pagina's tellende encyclopedie bij en daar ben ik wel heel erg in geinteresseerd. Ik heb hem besteld en verkoop mijn collectors editie wel weer :) Heb na aanschaf van deze toch alle codes weer die erbij horen _O_
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: waar de fuck is de kluis met inkomsten uit de stad? Heb me in verschillende headquarters helemaal de pleuris gezocht.
     
  7. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel irritante bug hoor, bij
    Dat je je schuilplaats moet verdedigen, na de 3e reeks met vijanden liep die een aantal keer vast :mad:
     
  8. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Bank zul je bedoelen, daar kun je je geld ophalen.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Supertof, dankje! :thumbs:
     
  10. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
  11. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik wel een stuk minder vind, zijn die aanvallen op je Den's. Krijg het maar niet voor elkaar er 1 te beschermen. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie er ook moeite mee?
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Weinig moeite mee. Ik richt me in eerste instantie op de grond, dus een blokkade opwerpen zodat ze niet vrij door kunnen rennen. Hierna enkele troepen op het dak plaatsen en zodra deze een beetje staan tracht ik op de grond nog meer muren te upgraden / te plaatsen. Probeer vervolgens een balans aan te houden tussen troepen op het dak en je verdediging op de grond.
     
  13. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar ik ben op een punt gekomen waarbij de vijand met bommen en kanonnen een blokkade in 1 knal doen verdwijnen :9 Dus tja ik win ermaar niet van. En dan heb je ook nog een achievement om een Den te beschermen zonder gebruik van je kanon aanvallen. Niet te doen volgens mij |:-
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb je nog geen beschikking over de zwaardere grondwerken (met vuur)? Toen ik deze eenmaal kreeg kwamen ze nog niet eens voorbij m'n eerste grondverdediging, en daar had ik er nog eens drie achter staan. Tegen de tijd dat de laatste wave aan vijanden komt dien je in inderdaad aardig wat vuurkracht op het dak te hebben staan om je goed te kunnen verdedigen. Wil je de achievement waarbij je geen kanon mag gebruiken, speel dan desnoods gewoon de eerste Den (de tutorial) nog eens, daar is deze goed te halen.
     
  15. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Zal de tutorial eens opzoeken. Verders beschik ik alwel over de zwaardere grondwerken, maar daar komen ze vrij snel doorheen. Naja tis even afzien elke keer als er een Den wordt aangevallen. Want ik blijf het het grootste minpunt van ACR tot nu toe vinden.
     
  16. Vinture

    Vinture XBW.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb revelations sinds gister en hij is weer geweldig. Maar het lijkt wel of ezio langzamer loopt omdat hij ouder is. Is dit zo of lijkt dat maar?
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik in een review heb gelezen dat het makkelijker en leuker is gewoon de den laten overnemen en dan later met Ezzio weer terug pakken. Werkt sneller en hoef je dit vervelnde stuk niet echt te spelen ...
     
  18. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kun je niet zomaar de Den laten overnemen. Hij blijft op de kaart net zo lang gekleurd tot je er heen gaat en dus die Den aanval moet doen.

    Maar vandaag wel mijn figuur binnen gekregen :thumbs:

    [​IMG]

    Ze passen perfect naast elkaar \o/

    [​IMG]
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar heb je die vandaan :eek: :eek:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Toch blijf ik dit irritante spelelementen vinden, zeker in open wereld games. Lekker opbokken man en laat mij rustig mijn gang gaan ipv dingen te moeten verdedigen. Ik ga wel FIFA spelen dan als ik iets wil verdedigen. :cool:

    No offence verder.
     

Deel Deze Pagina