[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Beter guidetti uit de eredivisie dan wijnaldum. Guidetti verdient hem meer! (kom maar op siemeenn de psver!)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Verdienen hem allebei.

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Wijnaldum zal hem wel weer krijgen omdat Guidetti maar 60 minuten heeft gespeeld en zo goed zal Wijnaldum toch niet meer spelen in jaren dus :D!

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    geen van beiden denk ik

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Guidetti verdiend hem meer. Guidetti 2 goals en 1 assist. En dat tegen een ploeg wat op papier sterker is.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wordt er wel echt misselijk van als al 3x op een rij ik de connectie verlies tijdens een offline tournament! Die EA servers schijnen rond dit tijdstip gewoon altijd over beladen te zijn, maar dat heeft me nu wel 3x 11 contracten en een half uur tijd gekost!

Edit: 4x

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Beter hebben ze niet het team of the week uitgesteld omdat ze oppeeens de CL er willen bij voegen. Zijn natuurlijk weinig echt grote namen. EA snapt niet dat die goedkopere IFs het juist boeiender houden!

8. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind die zilvere en bronze in forms ook wel leuk.
    Zag vandaag een bronze met zieke stats... echt ZIEKE stats.
    Geen wonder dat hij voor 240k werd verkocht.
    Moet je maar eens opzoeken:

Kuffour (ST)
    Ghana
    nPower League 2
    Gillingham

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, echt ziek! Dat zijn gewoon stats van een 85 rated spits!

Wat is nou eigenlijk het doel van een brons of zilver team? Is me nog steeds niet helemaal duidelijk, want goedkoper zijn ze niet over het algemeen!

En hoe lastig is het om een IF kaart uit een pakje te trekken, 1 op 100? 1 op 200?

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is het leuk om een zo origineel team te maken en ten tweede spelen sommige silvers of bronze gewoon lekkerder dan sommige gouden spelers. Heb nu voor het 2e jaar achter elkaar Silver team, angevuld met een paar bronze spelers

Heb op dit moment Oduro van ghana uit de MLS in de spits. Echt ongelofelijk wat die man kan. Pace 92 lijkt het enige maar hij dribbelt en schiet heerlijk, bovendien is hij oersterk. Nee zolang er zulke verrassingen rondlopen in UT, voor mij geen afgezaagde gold players. ;)

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister even een Silver Hybrid team gebouwd.

En mijn andere Silver team:

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Kuffour wordt toch niet verkocht, ik heb er nog niet een gezien waarop geboden werd.Voor 200 K kan je 2 andere leuke teams maken.

13. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Cortes vind ik echt goed.. ik heb hem ook in mijn hybrid (een beetje een combinatie van mijn favoriete spelers)

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#YgZiiDeDbb1ZW

Met dit team haal ik geen 100 chemistry maar wel 96. Het is een combinatie van vele leagues (MLS/Eredivisie/Liga BBVA/Primera Div Mex/South African FL) Eventueel kan ik Perez en Cortes vervangen voor Cicinho en Maikon Leite. Ik had tot nu toe bijna elke wedstrijd een blessure :'-(

Nice! Ik had gisteren Goian van Rangers in een 400c pack.. supertraag (42 pace) maar toch voor 4.5k verkocht.

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch knap dat je hem goed vindt alstie nog op 0 wedstrijden staat|:-

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Toch grappig dat er wordt afgegeven op hoge gouden spelers maar iedereen met een zilver team zoveel mogelijk 74 spelers er in heeft...

16. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al een oude link, toen had ik nog geen wedstrijden gespeeld. Maar hij heeft 5 wedstrijden gespeeld en 4 goals gemaakt als RM. Sigthorsson 7 goals in 4 wedstrijden. Ik heb nog niet zoveel gespeeld maar in een paar wedstrijden heeft Cortes me wel overtuigd.

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er maar 2 in de basis en al veel geprobeerd, zit tussen de oren dat die beter zijn, staat wel leuk vind ik maar vind het niet belangrijk. Overigens is het voordeel van goede spelers vele malen minder dan met goud. Als je tegen Cristiano Ronaldo of andere 86+ spelers speelt met je 80 avg team is dat heel goed te zien vind ik, met Silver heb je daar geen last van. Mooie wedstrijden levert dat op. Maar ieder zijn ding hè ? ;)

Mijn team ( had ik al een keer gepost volgens mij)

Maar om ff te laten zien dat het niet bol staat van de 74-ers

De Afrikatti's

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das lekker voor een RM.

Ik heb gisteren ff een gouden Frans team gemaakt en 2 wedstrijdjes online gespeeld.Die Briand is echt beter dan die 77.En Cisse is een beer...pfff

Waren 2 hele leuke wedstrijden, eerste tegen een 86 BVVA team, die won ik met 2-1, met geluk, want mijn keeper hield me op de been met een rating van 9.90..haha, die gast flippen en schelden
    2e wedstrijd was 5-3 winst na verlenging tegen een 84 BPL team.Waren leuke wedstrijdjes

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jguVB6W8bb2De

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wajoo ik ben nu echt over de zeik man,

nieuwe TOTW link is er

http://forum.ea.com/uk/posts/list/1192513.page

Weet je wat, gaan ze Vlaar IF brengen en geen Guidetti, ik snap er dus echt niks meer van. Vlaar heeft helemaal niets gedaan die wedstrijd, geen goal , geen assist, niets ,

Ben echt telleurgesteld en boos :eek::eek:

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze Vlaar IF gemaakt hebben omdat hij voor het eerst niet slecht speelde:lol:...nee is echt raar...heel raar

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina