[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dragonborn die dragonshouts leert.. wat had je verwacht; Yeti's?8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Die zitten er ook in; min of meer. :+:cool:

3. Seh

Seh Guest

Geen draak als goodguy, tot nu toe in het verhaal iig.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oh, een spoiler... shit. Ik dacht dat je het begin van de Greybeards bedoelde. Wist niet eens dat je er vaker naar toe zou gaan.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Over je spoiler:
    Komt later, een moet je er zelf vangen. Twee in totaal. Eentje kun je dan oproepen met een speciale shout om je bij te staan in gevechten, tegen andere draken ofzo. ;)

6. Seh

Seh Guest

Bedankt man, dat ik echt niet zelf uit willen vinden.

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben zo blij dat ik geen
    spoilers
    lees :cool:

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja idd :mad: wordt er een beetje moe van dat mensen niet duidelijk zijn over hun vraag. Ik weet door dit forum al teveel omdat mensen onduidelijk zijn en ik denk dat ik het al gehad heb.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Krijg je als je nieuwsgierig bent en toch op de spoiler klikt ;)

10. Seh

Seh Guest

Ik meld tenminste dat het over de grijsbaarden ging en vroeg om uitleg. Bij deze spoiler kon je er van uit gaan dat het een antwoord op mijn vraag zou zijn. Niet dus. :'-(

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je had beter wel gezegd dat het over de tweede (of weet ik veel welke) quest van de Greybeards ging. Ik dacht dat het om de eerste ging, maar ja, nu weet ik wel beter. Fuck. :mad:

Ben niet boos op je hoor ( :+ ), baal wel natuurlijk, maar doe het de volgende weer wat zorgvuldiger alsjeblieft.

12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Vraagje over The Horn of Jurgen Windcaller

Ik ben nu bij die greybeards geweest en kom nu aan bij

* Retrieve the Horn of Jurgen Windcaller

Hier moet ik een hele dungeon voor door maar dit lukt me gewoon echt niet. Ze zijn te sterk met hun magic. Ik ben nu level 9 moet ik gewoon wat hoger zijn of andere armor nemen?

Tips?

13. Seh

Seh Guest

Hoe dan? 8) Dan is het weer niet goed dat ik buiten spoilers meld dat je daar nog eens terug kan gaan komen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
  15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Difficulty (tijdelijk) omlaag gooien, of betere wapens zien te regelen. Anders misschien een goede taktiek toepassen, want het is echt niet zo moeilijk...

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, 'bij die grijsbaarden ey', dat is echt duidelijk... kom aan.

17. Seh

Seh Guest

Nee, maar als ik zeg dat je daar nog een keer terug moet komen is het ook een spoiler.

Maar goed, nog steeds lame. :D Hopen dat er nog verandering in komt.

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hoe cool zou dat zijn (L) morrowind! Vind wel dat beth veel moeite gedaan heeft om ook skyrim cool te maken. Ik was pas een beetje aan het mountain hoppen aan de grens van skyrim en ik vond ergens op een onmogelijke niet logische plek een kleine kist. Er zat alleen maar wat gold in maar het geeft wel reden tot exploren ^^.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat blijft dit episch. Alleen het vinden en bereiken van een bepaalde locatie is een avontuur op zich. Geweldig die bergkammen. En wat een hoogtes zitten er in het spel. Adembenemend!

Ik vind ook de balans erg goed tot nu toe (doe niet aan power levelling), level 31 en er blijven uitdagende tegenstanders komen. Draken blijven nog lastig (sommige), giants zijn dan wel weer een eitje voor mij ... Maar ik verslik me nog wel eens in een speciale bandit ofzo. Dan denk ik, Oh, just another bandit en dan doet mijn sneak triple bow attack nauwelijks damage en voor ik het weet lig ik naar het plafond te staren. Heerlijk!

Sneaken is ook heerlijk in deze game!

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127

Haha dat had ik vanmiddag ook. Was lekker een camp met bandits aan het uutmoorden met mijn boog, en van uit het niets komt er zo'n schatig dualwielding chieffinnetje op me afgerend, ik jas een pijl door haar hoofd maar het deed haar niets... 3 tellen later was ik sterren aan het tellen :,(... Ik kom later nog wel een keer terug voor haar om het af te maken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina