[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gelukkig zijn er tegenwoordig demo's al doen die de game ook lang niet altijd eer aan (schijnt bij El Shaddai ook het geval te zijn). Spel ziet er echt super uit. Echter heb al sinds jaar en dag niks met de happy 2d platformer (bleergh mario, bleeergh Sonic etc) dus zal deze in de eerste instantie ook overslaan.

Spel ziet er echter wel zo goed uit dat ik hem als budgettitel wellicht een keer ophaal om mij te overtuigen :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is de full game beter of slechter dan de demo? :eek: Demo vond ik iig awesome.

Maar ik ben juist to-taal uitgekeken op al die donkere, grauwe, 'gritty', 'volwassen' games. Dit is een verademing tov het huidige aanbod. _O_

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht met deze game wel tot hij uitkomt op Steam (gaat vast wel gebeuren) of dat hij wat goedkoper wordt. Heb te veel full price games gekocht afgelopen maand :9

4. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat iedereen wacht tot ie budget is :mad: Is al voor 40 euro te krijgen...

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    true mbt Gritty, ik speel dan ook met eel plezier games als FFXIII, Uncharted 3, Portal 2 en NFS:HP. Allemaal niet grauw en gritty maar toch weer niet dat Kirby gevoel :+

Overigens heb ik uberhaupt niks met CoD, BF etc, ik wil fantasy!

@Guitar hero: true, maar goed ik doe dat met elk spel. Speel 99% van de tijd sp. Dus dan kan het wel uit om even een half jaartje te wachten

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mjah, bij velen is de verwachting gewoon dat hij vrij snel (2-3 maanden?) wel voor rond de 20 euro te bestellen zal zijn, dus dan kunnen de meesten wel even geduld opbrengen.

7. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt mij een erg leuk spel. Ziet er qua graphics ook erg netjes uit :)
    Denk dat ik hem wel aanschaf als die uitkomt \o/

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vergeet ik bijna te antwoorden. Full game schijnt veel gevarieerder te zijn. Gelukkig maar want de demo deed me denken aan PoP. Good for you, not for me ;)

9. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo al zeer gevarieerd. Alle bewegingen die Rayman maakt voelen gewoon heerlijk en origineel aan. Ik heb normaal een hekel aan zwemlevels in platformers, maar dit zwemlevel is briljant. De geluidjes, de sfeer, de flow, heerlijk :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het ook jammer dat veel van jullie deze game (eerst) overslaan. Ik kijk hier echt naar uit. Heb nu al zin om elk level 100% te finishen.

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar?

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  13. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank! :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, maar bijv. Skyrim is ook voor iets meer dan die prijs te vinden, dus geen goed argument. :+

15. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Werkelijk appels met peren vergelijken...

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Qua geld is dat wel degelijk te vergelijken. Begrijp me niet verkeerd, ik wil deze game enorm graag en zal hem waarschijnlijk beter vinden dan Skyrim en die andere games, maar ik begrijp wel waarom veel mensen hem momenteel links laten liggen. Veel mensen zullen niet alle muntjes willen verzamelen en zijn dan dus al na 8 uur klaar met de game terwijl je voor bijna dezelfde prijs veel meer gameplay kunt kopen.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Tja dat is dan echt puur persoonlijk. Zoals ik al vaker heb aangegeven zal dit een game worden waarin ik heel wat meer uur ga stoppen dan in menig 3D spel. Verder ben ik er gewoon van overtuigd dat iedereen die dit een beetje tof vindt het moet supporten. Als niemand dit koopt is het helemaal gedaan met dit soort toffe, originele platformers.

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    De meest toffe originele platformer is deze week maar 400 puntjes duur op XBLA: Super Meat Boy.

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Jup. Iedereen die dat spel nog niet heeft moet die ook maar heel snel gaan kopen. Maar dit is een game die ik eindelijk eens met mijn vriendin kan spelen. Ze vond de demo helemaal geweldig al vrees ik wel voor de moeilijkheidsgraad. Denk dat ze meer in zo'n bel gaat zitten dan dat ze loopt. :lol:

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha dat doet mijn vriendin ook altijd als we samen New Super Mario Bros Wii spelen. Wordt het te moeilijk, zij gaat in een ballonnetje en laat mij het vuile werk doen :9

Deel Deze Pagina