1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde van iemand, dat er ong. 10 DLC komen, over een jaar verdeeld. Dit is om de 1.2 maand een nieuwe.

    Gaan die maps dan ook 15€ kosten, en zijn het ook echt 10dlc mp mappen, of ook special ops.

    Want ik doe meestal met vrienden de maps delen, soms alle 5, oms 7,50. Maar als ik premium elite koop, krijg ik ze voor 50€.

    Wil wel zeker weten dat het MP maps zijn, en ook 10.
     
  2. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je uit die prestige shop dingen koopt he, welke blijven dan wel voor al je komende prestiges aanwezig?

    Dus bijv.: als je een extra custom class koopt heb je 'm dan voor altijd of gaat ie na 1 prestige weer weg?
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ergens gelezen (al voordat het spel uit was) dat er 4 mappacks zouden komen. (elk kwartaal 1).

    De eerste mappack zou bestaan uit 4 maps, de betalende elite members zouden 1 maand na het uitkomen van het spel de eerste map krijgen, en na maand 2 de tweede map. Na maand 3 komt dan het eerste mappack uit bestaande uit 4 maps. Dit is dan voor iedereen te downloaden (uiteraard tegen betaling voor de niet elite-leden).

    Nogmaals zo heb ik het een keer gelezen op het officiele forum van call of duty, maar ik weet niet of dit bevestigt is.

    Verder zouden er inderdaad downloads komen voor de premium members als skins etc. waarbij er iedere maand iets zou komen.

    Ook hierbij geldt dat ik dat zo ergens heb gelezen, maar niet echt de moeite heb genomen om het goed uit te zoeken.

    Heel dat elite heb ik toch voor de mappacks, alles wat extra komt is leuk, maar zonder dat had ik het ook wel genomen.





    Extra custom classes blijven voor altijd (volgens mij mag je er in totaal 10 kopen). Je krijgt geen extra custom classes gratis als je in prestige gaat dus je moet zo'n token gebruiken. Uiteraard krijg je wel een token erbij elke keer als je in prestige gaat.

    Als je een wapen mee wilt nemen dan doe je dat ook voor al je komende prestiges, maar dit is wel eenmalig. Tis dus niet zo dat je na elke keer dat je in prestige gaat er een wapen bij kan kiezen en bij prestige 5 kan beginnen met een ACR èn een AK47 èn een MP7.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo had ik het ook gelezen maar kan ook weer zijn dat ze het nog gaan aanpassen.
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik maar snel Elite gaan aanschaffen.
     
  6. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is chill, morgen maar eens naar gaan kijken.:thumbs:
     
  7. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 4 mappacks voor 50€ en als je met mensen deelt ben je toch stuk goedkoper uit.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet ik nou serieus 90.000 XP halen om mn UMP van level 30 naar 31 te krijgen? :eek: Mss moet ik mn prestige token (uit MW2) dan maar gebruiken voor 2 uur dubbel weapon XP.

    Welke XP telt eigenlijk voor je wapen? Alleen de kills die je met dat wapen hebt? Of ook nog de match bonus of punten die je bijvoorbeeld haalt met het capturen van de vlag of domination points ofzo?

    En als ik die gold camo dan eenmaal heb, kan ik die dan, eventueel dmv een prestige token, meenemen naar een volgende prestige?
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Je rankt door kills en door de challenges te halen die bij dat wapen horen. ;)

    Ik had daar nou geen token aan verneukt. En nee je wapen begint gewoon weer op lvl 1
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Serieus? Wat een kutstreek zeg :p Heb je die goldcamo ook niet zo heel lang, dat zou je nou mee moeten kunnen nemen.

    Ik heb bijna geen high point challenges staan, alleen 10.000 voor 500 kills over 10 kills ofzo, maar voor de rest allemaal van rond de duizend ofzo. Daarna komt dan wss wel weer een iets hogere, maar dan moet ik allemaal upgrades enzo erop zetten die ik niet wil gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe wil je downloads delen dan? Want normaal gesproken kosten 4 mappacks 60euro. Als je van plan bent ze allemaal te halen ben je met elite goedkoper uit.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ps3,

    fileshare, kan max met 5 accounts/ps3 delen, dit is straks alleen maar op 2 ps3 mogelijk.
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik denk gewoon dat ik die 4200 microsoft points koop, en dan haal ik gewoon Elite van de Marketplace af, krijg ik dan ook die map packs gratis? of is dit alleen bij de hardened edition?
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mappacks zitten in elite, niet speciaal in de Hardened Edition.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Al de derde keer dat ik hem heb gehaald maar ben gisteren pas in prestige gegaan dus heb ook toen pas de challenge ervoor gekregen :emo:

    Het blijft zo waardeloos dat je die titels alleen kan krijgen als je de challenges hebt unlockt. Met MW2 ben ik ook echt onmogelijke titels misgelopen die ik wel had gehaald maar op de momenten dat ik de challenges nog niet had, zeer irritant.
     
  16. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar kan dat maar bij 2 man?

    Edit : en ik heb heel vaak in een duel, gaat die gast liggen, en schiet ik erover heen, waardoor ik duel verlies.

    Is er een handige manier om dit te doen? Als ik rondje(ps:cool: inhoudt, gaa hij omlaag maar meestal schiet ik dan zelf ook mis..
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Domination met een leuk team is geweldig!
     
  18. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    is er al wat aan die lag compensation gedaan? of verbeterd
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zie voorlopig ff af van multiplayer dat Lag compensation verperst mijn speelplezier enorm.

    Kan iemand precies uitleggen wat dat precies is?
    want als een vriend aan mij vraagt wat ik bedoel met die Lag compensation kan ik het hem niet goed en precies uitleggen..
     
  20. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    paar paginas terug staat er een filmpje waar het uitgelegd word
     

Deel Deze Pagina