[Wii] Super Mario Topic

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 23 jan 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Come again? Je 3DS is plat?

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vermoed dat zijn accu leeg was...

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :thumbs: Dat zal het zijn. Forgive me, het is nog vroeg.

Over de game, man, ik zit hier toch te genieten. Ik vind het echt een heerlijke game, ik wil dan ook ALLES hebben, laat geen starcoin liggen. Soms moet ik levels dan echt meerdere malen spelen, want ik speel ook zonder gebruik van walkthroughs e.d. Sommige starcoins zijn niet te vinden, dan moet je echt diep nadenken. En als je het dan op eigen kracht ontdekt hebt, dan voel ik me helemaal happy.

Beste handheld Mario ever, het wachten op MK7 wordt flink verzacht met deze topper. Sterker nog, ik verwacht dat ik SM3L blijf spelen. Als ik alles heb uitgespeeld dan ga ik gewoon nog een keertje :+

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is inderdaad echt een heerlijk spel. Speel het relax, telkens een half uurtje ofzo, maar ga er toch te snel doorheen voor mijn gevoel. Heb tot nu toe 6 uurtjes gespeeld en zit in het begin van wereld 8 met alle stermunten tot nu toe. Tot nu toe nog niet echt moeilijk en de meeste stermunten zijn wel in de eerste keer te vinden. Voor sommige moet je ff zoeken. Wel nu al voor de 2de keer m'n 3DS aan het opladen. Met 3D constant aan is de batterij zo op. Ik ben nu vooral benieuwd wat er komt als je het uitgespeeld hebt. Hoe dan ook, het is echt een geweldig spel._O_

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De echte vraag is: Waar ranked hij in het lijstje van alle Mario games? :p

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, dat is lastig. Het is de beste handheld Mario imo. Beste besturing, leveldesign en graphics. Super Mario 64 DS had besturingsissues en New Super Mario Bros op de DS was imo meer van hetzelfde. Die vond ik heel vet, maar niet bijzonder. Deze game voelt veel frisser aan, hoewel je natuurlijk merkt dat er weinig echt nieuws wordt gedaan, van een hoop Mario's wordt hier en daar wat gebruikt.

Maar SMG 1 & 2 zijn gewoon van een ander kaliber, net als Super Mario World op de SNES. Maar deze game vind ik vetter dan een Super Mario Sunshine.

@Pacboy,

Na het uitspelen zul je aangenaam verrast zijn, geloof me.

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Verdubbeld die verrassing de speelduur of nog meer zelfs? Avh ik moet em gewoon halen!

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat was het dus,dat woord kennen jullie niet in Nederland ?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee, wij spreken gewoon ABN. :cool:

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het woord 'plat' kennen we natuurlijk wel. Maar niet in deze context, tenminste, ik niet.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oké :p

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Toch maar gekocht. :+

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Toch ook maar besteld :+

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben zeker aangenaam verrast. Dit spel lijkt alleen maar leuker te worden hoe langer je het speelt!

En nog even over het laatste level in wereld 8:
    Wat een vet level is dat zeg! Een van de leukste eindlevels die ik in een Mario game gespeeld heb. Eerst al die vlammen ontwijken op die kar en daarna de klim naar boven achtervolgt door Bowser. Ik vond 'm _O_

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eindelijk een game die het stof van m´n 3DS doet verdwijnen! Wat een super toffe game is dit zeg. Alles steekt zo goed en leuk in elkaar. Top in 3D! Must have!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Net even een half uur gespeeld. Eerste indruk: Weer erg leuk. Niet van het niveau Super Mario Galaxy natuurlijk, maar gewoon ouderwets fun. Voor mij tot nu toe de beste 3D ervaring op de 3DS. De levels zijn alleen wel heel kort/klein.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jammer dat je verplicht bent al de big coins te nemen voor later in de game verder te komen.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh echt? leg eens uit? ik heb me niet echt verdiept, ik speel gewoon

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat is trouwens het verschil tussen de twee 3D standen? Ik zie wel enigszins verschil, maar het scheelt niet veel.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind ik juist leuk, en zo moeilijk zijn ze ook niet te vinden over het algemeen...

Deel Deze Pagina