Met het feit dat ik zelf zo iemand zou zijn doelde ik op het feit dat ik dan méér tijd aan BF3 had gespendeerd en dus hoger in de leaderboards zou komen en dus het misschien wél interessant had gevonden hoe de leaderboards staan.
Want zo zijn de meeste leaderboards. Dit zijn algemene stats welke worden bij gehouden over je overall progress. Als jij zelf bijv. 30 uur heb gespendeerd en volop scores heb behaald kom je alsnog niet hoog in de leaderboards want heb gasten gezien die nu al dik aan de 150 uur aan BF3 hebben gespendeerd. Daar zal ik dus nimmer de nooit boven komen te staan, ook al zou mijn score/kills t.o.v. uren gespendeerd ratio 10x beter zijn. Daarom is het de moeite ook niet echt waard en al helemaal niet te bestempelen als zijnde een competitie.
Dit deed een spel als World in Conflict (PC) anders. De leaderboards telde dan alleen de stats bij van de dingen die je heb gedaan in de afgelopen 2 weken. Heb dat spel al jaren niet meer gespeeld, maar als ik nu weer actief zou spelen zou ik binnen een week weer in de top 10 kunnen staan. Dát maakt het dan weer leuker.
Feit dat jij het dan wel leuk vind om deze leaderboards te bekijken is jouw goed recht natuurlijk
Ps. Puur interesse hoor en compleet off-topic, maar wat voor bedrijf eigenlijk?
Laatst bewerkt: 22 nov 2011