[XOne] [TES V: Skyrim] Deel je unieke ervaringen!

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg, maar het ging erom dat ik iets vertelde niet eens over het verhaal. En ik bleek te spoilen, wat later deed hij het zelf waarvan ik toen wat zei met zijn eigen woorden.

2. Seh

Seh Guest

Cool story bro.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij klappen die dingen continue uit allerlei kisten en bakken... Is effe wat anders dan vertellen dat er een bepaalde NPC wel leeft en wat voor krachten die heeft..?

Als je je wapen trekt, een spell in je handen hebt of iets omstoot horen ze je ook. Sommige creatures merken sneak ook gewoon veel makkelijker op dan andere, level en de NPC's rank maakt een zekert een groot verschil.

Lichtval is toch wel het belangrijkste als je voor iemand staat, achter iemand of niet in Line Of Sight maakt het geen kut uit.

Als je niet te dichtbij wilt/kunt komen dan kun je altijd nog die charge power attack gebruiken (Naar voren en RT ingedrukt houden)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, 9 v/d 10 keer lukt het gewoon, maar dan af en toe, en soms in perfecte omstandigheden merken ze dat ik daar rondloop. 8)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Net was echt supervet.

Was bij een stad, weet ff niet meer welke, maar bij de stallen kwam een draak. Liepen van die boeren rond met dolken.

roepen ze: Don't make me mad! En I'm coming to get you.

Vechten ze samen met mij tegen die draak. De draak is bijna dood en ik sta met 2 bijlen te hakken.

Krijg ik als finishing move dat ik op de nek van de draak spring en als een wilde met 2 bijlen op zijn hoofd hak terwijl die boeren ook hem aan het steken zijn.

6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Nondeju! Gisteren stad en land afgezocht naar Daedric Hearts om m'n Daedric Armor te craften. En ik wist dat er een dude in Winterhold College was die ze verkocht, maar ik ben daar tegelijkertijd bezig die questline dus was ik uitgerekend op dat deel waar

de hele college aan puin ligt.
    Affin, die quest gedaan. Geeft die vendor me een fucking nieuwe quest die ik moet doen voordat ie wil verkopen, haha. Ellende! Uiteindelijk zitten lamen in Whiterun, want daar is ook iemand die 1 Heart verkoopt. Maargoed, ik zie er nu wel uit als een baas :cool:.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Doe de quest van azura en je hebt alweer 3 gratis harten :p

8. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was ik onderweg naar de grot van de quest
    "family hearloom"
    Kwam daar opeens een man, helemaal in het zwart gekleed, op mijn pad en hij viel mij aan. Al vrij snel had ik hem gemold en keek ik in zijn spullen. Hij had een dark brotherhood scroll bij waarin staat dat ik het target was.:D

Wel tof dat je zelf ook het target kunt worden!!

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die had ik dus al ;). Maar voor de rest van m'n set had ik dus nog iets van 4~5 stuks nodig ^^.

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heb ik ook gehad.. de brief kwam van een "Astrid" bij mij, en de assasin was een Argonian :)

Weet er iemand hoe ik deze persoon kan vinden, en hoe ik haar is een lesje kan leren want dat kan niet ongestraft gebeuren hoor :cool:

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    astrid is de leider van The Dark Brotherhood ;) succes dus

12. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt weten hoe je de quests van de Dark Brotherhood begint moet je even de spoiler lezen. Kijk dan hier voor de volledige uitleg.

Btw die Astrid heeft jou niet gekozen als target, ze krijgen gewoon mensen die bij hun aankloppen als ze iemand dood willen hebben.

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze soms kopen bij alchemists, bijvoorbeeld in whiterun

14. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas duurt het altijd een aantal weken voordat er een nieuwe levering komt.

15. Seh

Seh Guest

Oh verkeerde topique.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2011
  16. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam die ook van een Astrid*)

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ah Crap, dat gaat moeilijk worden ;)

ik veronderstel dat dit wel random is dat er zo'n assasin komt want ik heb eigenlijk nog nooit iets fout gedaan in skyrim... ben alleen nog maar in de area van Whiterun bezig, en altijd het "goede" pad aan het volgen, niks stealen ofzo.. O-)

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.336
    Ver na die missie met die drinkwedstrijd komt er ineens een Argonian naar me toerennen die 10000S van me wilt omdat hij had gedaan wat ik had gezegd, namelijk een hoed ophalen in een bandietenkamp. Natuurlijk ga ik dat niet geven en toen wou hij settelen voor 750. Intimideren werkte niet omdat hij net al die bandieten al had opgeruimd en ik geen uitdaging zou vormen. Nou ja toen heb ik hem maar dood gemaakt. Volgens mij zijn ze bij Bethesda fan van the hangover.

19. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat een stealth missie te doen, mocht niet gezien worden en moest een huisje binnen zien te komen.. Maar er stond een guard recht voor de deur en er liepen enkele guards rond. Ik dacht: hoe kan ik hun nou voorbij sneaken? Wat gebeurt er. Een draak komt ineens aanvliegen en attackt die guards. Toen kon ik zo voorbij de guards het huisje insneaken.. Wat een geluk dat die draak kwam, gewoon niet scripted! :)

20. Billy2139

Billy2139 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...c

Laatst bewerkt: 24 nov 2011

Deel Deze Pagina