[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Teamkilling telt dus mee met je K/D? Zoiets kun je toch programmeren dat het niet meetelt...
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarschijnlijk doelt hij op gasten die een eigen server opstarten en elkaar dan bewust af laten knallen voor de statistieken.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon zielige mensen die zich beter voelen door zo'n hoge rang..
    Gisteren ook een potje met 3 gasten van colonel lvl 10 , en ze bakken er dan helemaal niks van :'-(

    Echt sneu dat soort mensen.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het feit dat ik zelf zo iemand zou zijn doelde ik op het feit dat ik dan méér tijd aan BF3 had gespendeerd en dus hoger in de leaderboards zou komen en dus het misschien wél interessant had gevonden hoe de leaderboards staan.

    Want zo zijn de meeste leaderboards. Dit zijn algemene stats welke worden bij gehouden over je overall progress. Als jij zelf bijv. 30 uur heb gespendeerd en volop scores heb behaald kom je alsnog niet hoog in de leaderboards want heb gasten gezien die nu al dik aan de 150 uur aan BF3 hebben gespendeerd. Daar zal ik dus nimmer de nooit boven komen te staan, ook al zou mijn score/kills t.o.v. uren gespendeerd ratio 10x beter zijn. Daarom is het de moeite ook niet echt waard en al helemaal niet te bestempelen als zijnde een competitie.

    Dit deed een spel als World in Conflict (PC) anders. De leaderboards telde dan alleen de stats bij van de dingen die je heb gedaan in de afgelopen 2 weken. Heb dat spel al jaren niet meer gespeeld, maar als ik nu weer actief zou spelen zou ik binnen een week weer in de top 10 kunnen staan. Dát maakt het dan weer leuker.

    Feit dat jij het dan wel leuk vind om deze leaderboards te bekijken is jouw goed recht natuurlijk :)

    Ps. Puur interesse hoor en compleet off-topic, maar wat voor bedrijf eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik gister ook tegen 3 noren, allemaal al met een 8,9 of 10 onder hun naam. En dan kansloos in de pan gehakt worden door een paar spelers die wel gewoon normaal het spel spelen :lol:

    wij hadden zelfs nog een paar levels < 10 in de squad die het nog stukken beter deden door de hele tijd ammo uit te delen en te healen

    dan sta je mooi voor lul met je geboost
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oke sorrie dan had ik het verkeerd geïnterpreteerd. :)

    Heb een web-design/reclame bureau in Utrecht.
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan gebeuren hûr :) Had het wellicht ook anders moeten formuleren want nu ik het even terug las kan ik wel begrijpen dat het anders geinterpreteerd kan worden :+

    Ah ok ! Interessante branch :)
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik joinde gisteravond je squad ff en je was kort daarna idd ineens offline.
    Dacht dat ik iets verkeerds had gedaan ofzo :+
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vind dat boosten ook vrij sneu, maar is het 'probleem' niet meer dat je pas de goede shit 'unlocked' naarmate je veel meer 'upgeleveled' bent...!?

    Ik weet dat velen dat een groot voordeel vinden aan deze games, dat je steeds nieuwe shit unlocked en dan heb je toffere en betere wapens en gadgets en perks en costumes etc etc...

    ... maar persoonlijk vind ik het vrij kut.

    Wellicht dat als ik straks over 2-3 maanden alles unlocked heb en ik kansloze n00bs vanaf de andere kant van de map afknal er anders over denk, maar ik geef toch echt de voorkeur aan het vrij simpele systeem van BF1943 of BF2, waarbij je gewoon je klasse kiest en voor de rest is iedereen 'gelijk'. Heel simpel dus.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    BF2 had ook een unlock systeem :+
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin de standaard maps beetje zat te worden =(
     
  13. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij altijd opvalt dat het altijd bepaalde landen zijn waar heel veel mensen dingen aan het doen zijn die niet kloppen.

    Noren zie je vaak met hele groepen boosten of met gebooste ranks, maar ook de Fransen dat volk hangt aan elkaar van cheaten.

    Ik vind het jammer dat een bedrijf als EA/Dice hier niet gewoon keihard tegen optreed.

    En ik ben tot de conclusie gekomen dat BF3 stukken beter is als MW3 haha
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Maar dat was toch niet zo moeilijk toch :+
     
  15. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo. Gister is er een update geweest van 167mb
    Nou dan Denkje dat vrijwel alles goed is. Maar nee! Nogsteeds problemen met
    Mensen die niet in je squad komen.

    Voor de rest weinig verschil gemerkt.
    Iemand anders wel?

    Gr. N
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt nog wel mee eigenlijk.

    Red me wel tot Karkland in Dec dat is al bijna.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Inderdaad, het lijkt mij een kleine moeite om een soort van 'moderators' te hebben al helemaal als groot developer van een nog grotere publisher, die dan de leaderboards in de gaten houd. Want je kan gewoon op Battlelog zien wie er aan het cheaten/boosten is in de stats en ik denk van wat ik heb gezien van zeg maar de top 100 is 9 van de 10 een booster/cheater. Dan hebben ze het in Battlefield 1943 beter gedaan, daar stond ik wel in de top 100 maar dat was pas na 300 nog wat uur hehe. :+ Klinkt net of ik veel vrijetijd heb maar dat valt helaas wel tegen...
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dat was niet de update met de fixes , die komt later
     
  19. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)

    Maarre, wat deed die update van gisteren eigenlijk wel?
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op de mappack te wachten maar realiseer ik me dat ik die maps al door en door ken :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina