Bedankt, zat al wat verder rond te kijken en de game ziet er leuk uit. Deze misschien maar halen samen met een pinball set.
ik trek die poppetjes gewoon niet anyways op de Duitse Ebay 800 punten gehaald voor 7,50 SMB moet er maar aan geloven..of ik moet er aan geloven. Ben benieuwd
Geen enkele hacker? ik ben ondertussen al zo vaak over de map heen geknifed en neergeschoten door muren heen dat ik weet degelijk zeker weet dat er hackers zijn. Voor de DLC kan ik geen enkele speler vinden maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik niet allebei de mappacks heb
Verdorie, de beste aanbiedingen zijn ieder jaar/iedere keer voor games die ik al heb (in dit geval BGE: HD)
Ben benieuwd wat die unanounced dan zijn, meeste heb ik al. En Beyond Good and Evil is gewoon een must en voor deze prijs helemaal! Hoop nog steeds op Bastion, of een kerst aanbieding over een paar weken. Btw iemand die Warhammer 40,000: Kill Team heeft? Is dat wat als die voor 400 msp in de aanbieding gaat?
gekocht op de ps2 toen ik die 3 jaar geleden weer opnieuw aanschafte. En voor de 2e keer aan begonnen. Vind er echt geen doorkomen aan, sorry
Hmmm ok, zag er wel leuk uit in co-op in de trailer. Ga ik eerst wel ff de trial spelen. Al is 400 msp ook niks
Nu begrijp je misschien waarom ik vaak zo geduldig ben met het kopen van nieuwe games enzo... Door de controls? Of had je je geluidssettings op Nederlands laten staan? Of wat? Anyway, BG&E ga ik zeker aanschaffen voor deze prijs \o/ Had hem destijds eigenlijk al willen halen voor 800 puntjes, maar vond het kwalijk dat ze de controls niet even aangepast hadden aan een moderne standaard, maar daar kan ik me voor 240 puntjes wel overheen zetten denk ik... Dungeons and Dragons werd destijds hier geloof ik wel positief ontvangen, dus wellicht dat ik die ook aanschaf...
Precies mijn mening waarom ik hem nog niet gekocht had! Maar voor 240 puntjes kan ik mij er ook wel overheen zetten Daarnaast ook Risk Factions maar eens aanschaffen.
Bij de hierboven geposte kortingen stond voor vrijdag en maandag wel + unannounced, wie weet nog leuke aanbiedingen dan?