[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In de verste verte nog niet, je kan nog rustig MW3 kapot spelen en BF3.

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel speeltijd zit je nu dan?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd :lol: ik zit op zo'n 60 uur en ik vind al dat ik tering veel heb gespeeld 8)

4. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zie z'n sig. 140 al zo te lezen 8)

Maar je kan zoooo makkelijk uren in dit spel steken. Gister 1.5 uur gespeeld in de hoop een paar quests te doen. Wordt ik weer afgeleid door wat goodies bij mensen thuis en hup, zo weer 1.5 uur verder met het stelen en ontdekken van een paar huizen en het maken van potions.

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, "even" skyrim spelen zit er vaak niet in. De makers hebben wel gelijk over dat je met gemak 300 uur in dit spel kan hebben. Ik gok dat ik er zelfs veel meer uren in zal hebben zitten na een tijdje :p

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Wegens gebrek aan tijd nog erg weinig kunne spelen helaas. Eigenlijk nog heel weinig gedaan, maar zag dat ik ook alweer op 23 uur zat, ongemerkt. Deze game is echt zooooo groot.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat is gewoon focked. Eigenlijks zou je er een beetje in skill op vooruit moet gaan, zoals gebeurd, maar naast dat ook gewoon een deel van de grondstoffen van dat item moeten krijgen. Die je dan voor een ander wapen kan gebruiken ivm upgrade of enchantment.

Jammer dat ze dit nu net niet in de game hebben gestopt. =(

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Overigens een handige tip mbt het lezen van boeken. Daar gaat veel tijd in zitten, alleen om ze te openen want het zou een skillboek kunnen zijn... Hover gewoon over de boeken en open alleen de boeken met een price van >= 50. Dat zijn de skillboeken :)

Sommige boeken lees ik helemaal vanwege de inhoud, maar bovenstaande manier helpt om in een dungeon quick te scannen ...

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Je kan toch pas de prijs van een boek zien als je het opneemt in je inventory?
    als ik er gewoon heen kijk zie ik toch alleen maar de naam van het boek staan..

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben nu level 23 en net met de hoofdmissies begonnen. Krijg je nog bepaalde legendarische wapens in de storyline waarvoor het zonde zou zijn om ze nu al te krijgen (ivm scaling). Ben een waraxe dualwielding kale Nord, heavy armor.

Verder: Wat zijn voor jullie de pareltjes/de mooiste locaties?

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    De prijs staat er gewoon bij hoor als je er naar kijkt, ik doe het al op deze manier sinds morrowind

12. Seh

Seh Guest

Mensen die nog bezig zijn met de main quest even niet mee lezen. :+

Ik ben nu ondergronds, opzoek naar the Elder Scroll. Kom ik allemaal van die Falmer tegen, hebben ze opeens allemaal servants. 8) Orcs, Nords alles. The fuck komen die ineens vandaan dan. :lol:

Oh en spoilertje voor Dark Brotherhood, tip als je nog een goede companion wil.
    Cicero is echt een baas!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2011
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Bedankt voor de tip. Het laden van die boeken duurt echt de kutten lang.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol ik dacht dat iedereen dat wel wist :9. Leek mij ook pretty obvious

Ook handig is (heb ik gelezen in de guide) om de boeken van skills die je graag hoog wilt hebben, pas op latere levels te lezen aangezien het dan langer duurt voordat je skill omhoog gaat.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Is ook pretty obvious 8)

Besides, skill books hoef je niet te LEZEN, openslaan is genoeg.

@Maddmonkey: dat is alleen van nut als je echt ALLE skills op 100 wilt hebben. Het is namelijk vrij lastig om Skill books mee te nemen en niet te lezen. Dan zou je dus alle dure boeken moeten laten liggen en helemaal als je level 70 bent alle dungeons teruglopen en de boeken te lezen. Dat is natuurlijk onwijs overdreven. Gewoon lezen zodra je er 1 vind is het beste.

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Precies. Daarbij weet je niet altijd per boek voor welke skill het is.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat is inderdaad het lastige hier aan. Je moest ze eerst lezen voor je ze mee kunt nemen. In Oblivion had je met (X) nog zo'n ''take'' direct optie.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Das waar. Ik zeg alleen maar dat het zou kunnen. Idd alleen handig als je alles zo hoog mogelijk wilt krijgen.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hmm kan zijn, zal het ook maar eens zo proberen dan :)

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Moest voor het eerst op internet kijken voor het begrijpen van een quest. Zat echt al een half uur te kloten.

Spoiler gaat over de thieves guild
    Ik snapte geen reet van dat laatste raadseltje, ik bleef maar in dat gat vallen en er gebeurde niks. Bleek dat ik de handschoenen van het nightingale armor niet droeg :emo:

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina