Je kleren uitdoen en dan moet je op een of andere knop drukken om dat te starten volgens mij?? Ga het dadelijk even proberen. Heb het laatst ook ff gedaan maar weet het niet meer zeker hahaha. BTW: Is er iemand die weet waarom niet alle activiteiten zichtbaar zijn als ik alleen speel? Of zijn dat co-op activiteiten? Want als er iemand joint dan staan ze wel op de kaart. Een glitch
Was ik ook mee aan het kloten. Inloggen -> Community -> Map -> My Map -> My Screenshots. Moet je ze wel eerst eerst public maken volgens mij.
Krijg net van bol.com de genki codes binnen. Beter laat als nooit zullen we maar zeggen. Vind het spel echt tof. Deze missie ook: Spoiler deckers.die. In de online tron wereld. Lag echt dubbel om die flauwe grappen. Dat je een toilet bent en daarna die lag. Haha
Om echt alles, en ik bedoel alles te halen dus 100% dan ben je toch echt ruim 30 uur bezig. Ik zit nu op 84% en ben al 24uur bezig. Daarnaast kan je de game nogmaals spelen voor wat extra spullen want op bepaalde momenten moet je bepaalde beslissingen nemen die het verloop van de game bepalen. Genoeg te unlocken en upgraden dus.
mhh keek er erg naar uit, maar ik wacht ff tot ik hem in de bazaar kan kopen.. ziet er nog wel vet uit en klinkt ook vet maar nog zoveel spellen en deze valt tot nu toe (reviews) het meest tegen
Vind hem ook wel enigzins tegenvallen. Game is in verhouding met vorige deel vrij kort, heb story en alle activities reeds gedaan en was na amper 20 uurtjes klaar. Moet nog een paar achievo's halen dus heb nog wel iets te doen, maar had er meer van verwacht. Het is geen slechte game maar vind hem persoonlijk niet echt beter als deel 2.
Ik ben verward. Klopt het dat je moet betalen om co-op te kunnen spelen? Ik drukte namelijk op co-op modus en ik moest een online pass ofzoiets aanschaffen... edit: nevermind, heb de redeem code al gevonden in dat waardeloze boekje..
Als je hem nieuw hebt gekocht moet er een online code bijzitten, die moet je invoeren, als je hem 2de hands hebt gekocht is die code waarschijnlijk gebruikt en moet je hem kopen.