Ik heb ergens gelezen (al voordat het spel uit was) dat er 4 mappacks zouden komen. (elk kwartaal 1).
De eerste mappack zou bestaan uit 4 maps, de betalende elite members zouden 1 maand na het uitkomen van het spel de eerste map krijgen, en na maand 2 de tweede map. Na maand 3 komt dan het eerste mappack uit bestaande uit 4 maps. Dit is dan voor iedereen te downloaden (uiteraard tegen betaling voor de niet elite-leden).
Nogmaals zo heb ik het een keer gelezen op het officiele forum van call of duty, maar ik weet niet of dit bevestigt is.
Verder zouden er inderdaad downloads komen voor de premium members als skins etc. waarbij er iedere maand iets zou komen.
Ook hierbij geldt dat ik dat zo ergens heb gelezen, maar niet echt de moeite heb genomen om het goed uit te zoeken.
Heel dat elite heb ik toch voor de mappacks, alles wat extra komt is leuk, maar zonder dat had ik het ook wel genomen.
Extra custom classes blijven voor altijd (volgens mij mag je er in totaal 10 kopen). Je krijgt geen extra custom classes gratis als je in prestige gaat dus je moet zo'n token gebruiken. Uiteraard krijg je wel een token erbij elke keer als je in prestige gaat.
Als je een wapen mee wilt nemen dan doe je dat ook voor al je komende prestiges, maar dit is wel eenmalig. Tis dus niet zo dat je na elke keer dat je in prestige gaat er een wapen bij kan kiezen en bij prestige 5 kan beginnen met een ACR èn een AK47 èn een MP7.
Laatst bewerkt: 22 nov 2011