[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Met dat boek over de koning?
    Ook 1 van de weinige questen die ik gedaan heb :D

Straks moet je muziekinstrumenten gaan zoeken _O_.
    Alleen ligt niet in m'n route. :9

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Echt belachelijk groot deze game, je blijft genieten. Ik ben nu op zoek naar al die maskers. Heb er al 6. :) Nu ook iets van 540 armor rating. Ik heb volledig Deadra armor nu met zo'n masker op de kop. Blij dat ik besloten heb deze game op te pakken. Meer dan zijn geld waard.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ja die muziekinstrumenten hebben een bug bij mij, quest van twee instrumenten al gevonden en terug gegaan maar die kut instrumenten staan nog in mijn inventory en krijg ze er niet uit.

Heb nu het hele linker gedeelte van Skyrim ondertussen wel gezien na 70 uur ofzo. Thane van The Reach, Haafingar, Hjaalmarch en Whiterun. Alleen nog van Falkreath, maar komt wel. Sinds eergisteren de kant richting Riften opgegaan en zal er vandaag wel aankomen. Eerst maar Companion quest afronden, Thief guild doen in Riften en alles daaromheen voordat ik verder ga naar Dawnstar/Windhelm/Winterhold.

Iemand dat boek van TES trouwens gelezen, 'The Infernal City' en zo ja beetje vermakelijk?

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Lol heb nu vijftig uur en ben nu pas naar Solitude gegaan. Wat een bazengame. Maar hoe kom je bij de Jarl? Ik kan d'r echt niet vinden.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Is die niet in de Blue Palace te vinden? Of is dat dan weer een andere stad?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt , gewoon Solitude doorlopen , dan buigt het dorp wat naar rechts (heb je het fort van de generaal aan je linkerhand) en dan loop je helemaal door naar het einde. Daar staat Blue palace

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Skyrim spel komt mijn xbox niet meer uit, momenteel mijn favoriete RPG nr 1 !!

Ik heb er nu 38 uur op zitten en ben nog maar level 8 ! Maar ik explore vooral en reis wat rond ... verzamel loot en verkoop het. Ik spaar nu voor een huis, maar heb nog niet belsoten welk ik ga kopen. Daarvoor tracht ik om een rondreis te gaan maken langsheen de verschillende steden, maar ik raak tot hiertoe niet veel verder dan in de omgeving van Riverwood en ten zuiden van Riverwood ... echt een enorm grote wereld, heerlijk !
    20 days passed, 20 locations discovered so far ;)

De Alchemy feature zit ook erg tof in elkaar! Ik proef de eerste keer altijd eerst van iets nnieuws en dan start ik met combineren van kruiden ed en ontdek zo méér effecten. Zoveel soorten aan potions, wauw, de max !

Ik heb de game op m'n HDD gezet en ben meer dan tevreden over de graphics, heb korte laadtijden en géén herrie makende Xbox :) .

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoe kom je nou aan 38 uur terwijl je maar lvl 8 bent en 20 locaties hebt gevonden?

Eddy Wally! 8)

;)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Hij loopt graag in rondjes.

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hahaha , wauw, fantastich, super, amazing, i'm Eddie Wally, yeah :lol:

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem mijn tijd en ben een trage gamer, altijd geweest :)
    Mij maakt dat niets uit en als anderen daar iets op tegen hebben is dat hun probleem :confused:
    Nee, ik loop geen rondjes :+ Maar het klopt wel dat je na 15 days ergens geweest te zijn terugkomt dat er dan opnieuw vijanden zijn, dus zo blijf ik bezig haha :thumbs:

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Voel je een keer niet zo aangevallen zeg...

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik en nu level 14. En dacht iets van 13 uur te hebben gespeeld. Gister een huisje gekocht in whiterun. Shabby huisje hoor....

Wordt echt helemaal parra van alle mogelijkheden in het spel. Zijn zoveel plekken op m'n map om te exploren!!! Ga nu eerst gewoon quest voor quest doen. Eerst de companion afmaken en dan zo verder.

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn gevoel geloof je me precies niet dat ik er al 38 uur heb opzitten met Skyrim ? ...
    Ik maak ook notities tijdens het spelen en lees ik zowat alle boeken .
    En zoals ik al zei ben ik "traag" (komt door een aangeboren schildklierprobleem)
    ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vraag alleen hoe het kan dat het zo langzaam gaat, en je krijgt gelijk een reactie van 'Mij maakt dat niets uit en als anderen daar iets op tegen hebben is dat hun probleem'...
    Doe lekker rustig man...

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Chill the fuck out!!

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Speech gaat geeneens zo snel bij mij. Maar inderdaad de balans is met sommige skills een beetje slecht. Het is ook natuurlijk net hoe je speelt. Ik verzamel bijvoorbeeld alle ingredienten en pelts die ik maar tegen kom. Daarmee gaan alchemy en smithing al heel snel.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar als je dus die dingen gaat boosten, dan blijven andere dingen toch weer achter? Want daar moet je een bepaald level in hebben wil je daar perks voor kunnen kopen. Dus dan ben je bv level 30 doormiddel van boosten en dan sla je nog geen vlieg dood!

Of heb ik het bij het verkeerde end?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Blijft toch mooi. Lees je in een boek over een locatie. Jij er naar toe lopen en bam weer tien plekken die je eerst bekijkt.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja maar dan boost je wel erg veel.
    En ik zie het neit als boosten om eerst 3-4 uur herten en wolven af te maken en er vervolgens 50 leather bracers van te maken :+
    + perkpoints kan je gewoon bewaren. Zo kan je iets levelen waar je liever geen punten aan wil uitgeven, dan bewaar je die simpelweg totdat je hoog genoeg bent met hetgeen je wel in wilt investeren ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina