Badankt voor de hulp maddmonkey. Je hebt een heldendaad verricht. Thanx En wat staat er allemaal in de guide? Ook achtergrond informatie over personages en dungeons etc?
Ben nu bezig met de quest Forbiddel Legend. Nu moet ik die 3e amulet vinden alleen die deur in Saarthal zit dus nog dicht en heb dus een sleutel nodig. Waar vind ik deze?
Spoilers valt mee, dit is gewoon een losse quest, niks met verhaallijn te maken. @Flix, vreemd.. Ik heb daar nooit problemen gehad met die quest.. Even kijken voor je. Heb je de quest 'Under Saarthal' gedaan? Die heb je nodig om daar in te komen.
Maar dat moet dus wel daarvoor Wel een leuke quest die waar je nu mee bezig bent. Er staat je nog wat leuks te wachten.
Ik ben opzoek naar een (goedkope) locatie om m'n stuff (boeken etc.) kwijt te kunnen, zit nu steeds tegen de grens aan van wat ik mee kan sleuren
Damn, koop gewoon het huis in Whiterun! 5000 gold is echt niet veel in Skyrim... Geld verdienen in Skyrim is echt heel erg makkelijk!
Hoe kun je makkelijk geld verdienen dan? Dit is vast een 'n00b' vraag maar ik speel nooit RPG-games en de setting is ook geheel nieuw voor mij
Ik verdien het meeste geld door dungeons te clearen aangezien je er altijd leuk spul vind in de schatkisten! Dungeons clearen is dus een goede manier, maar ook bv. je smithing skill verhogen door naar mijnen te gaan, ores te minen en om te smelten en dan wapens en armor maken! Op YouTube staan genoeg video's met alle mijnen in Skyrim en wat voor ores (ore = erts, ijzererts bv.) ze bevatten!
In je huis staat een grote chest in de slaapkamer en daar kan een ongelimiteerd aantal spullen in kwijt. Dus echt ALLES kan je in die chest doen!
Het probleem waar ik vaak tegenaan loop is dat die merchants simpelweg geen cash meer hebben. Dat is echt storend. Ik weet dat er van die merchant pimp perks zijn, maar ik heb geen zin om mijn perks daaraan te besteden. Is er iets anders wat je daar aan kunt doen?
Klein spoilertje Spoiler de fence van de thieves guild heeft flink meer goud als je de thieves guild quest hebt gedaan maar ik zou toch overwegen om wel wat in je speecht te investeren als ik jou was want er is ook een perk die je alle soorten spullen bij alle merchants laat verkopen en dat scheelt enorm veel tijd
Nu je het toch over de speech perk hebt, heb mijn speech op 100 en ook voor een perk gekozen waarmee ik kan investeren in winkels. Wat is hier alleen het nut van, ik geef ze 500 gold maar nog niet achter gekomen wat ik er aan heb. Verdien ik om de zoveel tijd dan geld of wat?
Je kunt heel simpel van Whiterun naar Solitude naar Whiterun naar Solitude fast travelen om steeds die merchants te resetten. Of Thieves Guild Spoiler: Spoiler Je kunt van Solitude naar Riften gaan en steeds eerst bij die Argonian en dan in de guild hall spullen verkopen, erg makkelijke manier om je gestolen goods te verkopen