Damn, met die 'remove hud' instellingen en dan op een HC server en dan Caspian border, dat is wel bruut. Die klote hud met die idiote chatbox e.d haalt veel immersion weg, maar als je al die zooi weglaat (en alleen de objectives en je teammatesicoontjes nog hebt) dan vind ik dat zoveel leuker. Ik speel ook gelijk beter ...
... die extra zooi leidt mij alleen maar af, dan weer mini map kijken, dan weer chat, dan weer ammo. Als al die zooi weg is, let ik veel beter op. Laat ik de run&gun stijl ook nog varen dan kom ik zelfs in het bovenste rijtje met een k/d netjes boven de 1 ... zoals ik het graag wil hebben
Grappig is wel dat je helemaal geen kill confirm krijg, dus moet ik soms het scoreboard checken of ik nu wel of niet kills heb (bv ook van AT mijnen e.d.) ... Of dat je gewoon controleert of ie wel echt dood op de grond ligt en niet stiekum is weggekropen
Zo moet het niet (check die chat box dan WTF, die schijnt niet te scalen dus op fullHD is ie misschien kleiner maar op mijn 1440x900 is het belachlijk om van 1280x768 maar te zwijgen)
Want ...
... dit noem ik nu 'immersion' (check voor de grap mijn XBW schermafbeelding, dat is uit OFP:Elite, dat was ook zo'n 'immersion' shooter ... je ziet dat ik dan altijd weer op zoek ga naar hetzelfde, ook bv in een GTA zet ik zoveel mogelijk uit, liefst alles uit)
Laatst bewerkt: 26 nov 2011