[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja moet ik wel weten voor ik het ga doen iig:p anders verneuk ik het dalijk en krijg ik het niet meer af haha:D had al gekeken op google maar kon niet veel vinden hierover

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Er kan niks mis gaan. Sterker nog, volgens mij slaat hij het commando niet op dus elke keer dat je een andere server joined zal je het opnieuw in moeten voeren. Zo is het IIG wel met de andere console commando's, zoals de FPS counter

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja als dat zo is dan kan ik het wel gewoon proberen inderdaad. Klopt dat Peter? moet je het telkens opnieuw invoeren?

En kun je dan ook gewoon een *Bind* maken? zoals vroeger met bijvoorbeeld MOHAA kon ik /bind c say blabla doen zeg maar. elke keer als ik op C drukte zegde ik dat dan of voerde ik iets uit..

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee, ik gebruik het niet. Maar soms zet ik de FPS-teller wel aan, om te checken hoe mijn FPS loopt. Als ik dan in een nieuwe server ga moet ik hem inderdaad weer opnieuw aanzetten... Zal met de locker ook wel zo zijn...

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ow sorry, maxqubit gebruikt dat. dus dezelfde vraag voor jou Max. moet je dit elke keer intypen? dus word die lock gereset als je een andere game joined of blijft het staan? en kun je er een bind van maken of niet?

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je moet het elke keer weer opnieuw intypen.

...

Maar als je het standaard wilt aanhebben dan kan je het in een textbestandje user.cfg in de BF3 directory (waar bf3.exe staat) zetten . Lees bv deze thread http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4171784

Ik heb in dat bestandje een paar dingen, bv

... dan hoef ik dat niet elke keer in te typen (ik wil graag de fps rechtsboven zien). Jaja, ik ben na 10 jaar weer terug bij pc gamen, en dus wordt er gelijk weer flink getweaked etc:) er vallen nog veel meer opties in dat bestandje te zetten nl

Edit: Uitstekende BF3 video settings uitleg hier -> http://www.geforce.com/Optimize/Guides/battlefield-3-tweak-guide (must read als je wat wilt leren)

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    thnx voor de info max!

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    met console command screenshot.render maak je een screenshot. Lol, dit is een 1000 ticket server. Op een gegeven moment begon ik sommige plekken niet meer te herkennen, want de destructie is toch best groot hoor:)

Ben je een 'immersion' no-hud junkie (zoals ik) dan kan je die HUD+chat toch wegkrijgen en hou je alleen de objectives en teamicoontjes over (in HC).

in de settings file

Als je denkt 'nou die view is wel errug vervormd', dat klopt, ik heb de FOV=110 staan (via de options kan je tussen 60 en 90 zetten). Met 110 heb ik een veel bredere view dus veel meer awareness zodat ik minder links-rechts hoef te kijken. Bij inzoomen, aim-down-sights (ADS) is de view dan weer als normaal. Toegegeven, voor 'in-de-verte- is het iets lastiger, want je bent natuurlijk wat meer uitgezoomd dan in de default fov=70 setting.

Ik ben nog steeds diep onder de indruk van de game. Kan nu ook een beetje vliegen (heb de controls anders gezet) en dan is het net of je gratis ACE COMBAT erbij hebt gekregen:)

Interessante links:
    http://forums.electronicarts.co.uk/...tings-90-fps-hud-remove-codes-fxaa-final.html

Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lol max jij kloot echt fcking veel in die settings etc:p bij mij staat alles gewoon standaard zoals de game bedoeld is:p?

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^ gelijk heb je, want mijn stats zijn door al dat gerommel geen millimeter beter geworden hahaha:D

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mijn stats zijn denk ik vrij normaal. niet echt mega goed en niet slecht... maja je hebt goede dagen en slechte dagen. En met BF is het ook als je team heel slecht is ga jij ook slecht... want op een begeve moment word je gewoon gespawn killed

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de link , ik heb wat van die tweaks gedaan , en het is een stuk scherper met puur alleen fxaa !! en ook het contrast is een stuk beter !!

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn FOV staat op 90 nu. Voor de rest ga ik niet kloten in de settings want alles loopt gewoon al perfect op het allerhoogst. Dus kloten is niet nodig.

Maar ook ik ben nog steeds heel erg onder de indruk van de game!

Edit: Pfoe, net een lekker potje zeg! 49k/14d, 11k punten en in totaal 20k aan die ene game overgehouden. Ging lekker! Natuurlijk kan ik de BattleLog van dit potje nog niet vinden om een leuke screen te plaatsen...

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Damn, met die 'remove hud' instellingen en dan op een HC server en dan Caspian border, dat is wel bruut. Die klote hud met die idiote chatbox e.d haalt veel immersion weg, maar als je al die zooi weglaat (en alleen de objectives en je teammatesicoontjes nog hebt) dan vind ik dat zoveel leuker. Ik speel ook gelijk beter ...

... die extra zooi leidt mij alleen maar af, dan weer mini map kijken, dan weer chat, dan weer ammo. Als al die zooi weg is, let ik veel beter op. Laat ik de run&gun stijl ook nog varen dan kom ik zelfs in het bovenste rijtje met een k/d netjes boven de 1 ... zoals ik het graag wil hebben:)

Grappig is wel dat je helemaal geen kill confirm krijg, dus moet ik soms het scoreboard checken of ik nu wel of niet kills heb (bv ook van AT mijnen e.d.) ... Of dat je gewoon controleert of ie wel echt dood op de grond ligt en niet stiekum is weggekropen:)

Zo moet het niet (check die chat box dan WTF, die schijnt niet te scalen dus op fullHD is ie misschien kleiner maar op mijn 1440x900 is het belachlijk om van 1280x768 maar te zwijgen)

Want ...

... dit noem ik nu 'immersion':) (check voor de grap mijn XBW schermafbeelding, dat is uit OFP:Elite, dat was ook zo'n 'immersion' shooter ... je ziet dat ik dan altijd weer op zoek ga naar hetzelfde, ook bv in een GTA zet ik zoveel mogelijk uit, liefst alles uit)

Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    De minimap zit mij totaal niet in de weg op 1920 x 1080 eigenlijk. Eigenlijk zit niks mij in de weg :) Je wordt gewoon oud max ;)

Maar wel mooi clean die laatste :)

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree met peter tho. Ik zit ook op 1920 x 1080 en ik heb nergens last van... er zit eigenlijk niks in de weg maar ik kan me voorstellen dat dat zo op een kleiner scherm misschien wel is. Tijd voor een nieuw scherm miss:p?

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik en mijn collega waren aan het denken. Wij hebben hier nog paar spare servers en willen 1 misschien gebruiken voor een BF3 server. We hebben glasvezel etc. Kunnen we dan gewoon contact opnemen met Dice voor settings etc? want ik denk als we zelf hoste we niet hoeven te betalen?

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vet! Beter dan mijn server momenteel. Ik denk niet dat we die doorzetten namelijk...

Zijn de specs van je server wel goed genoeg?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    De specs zijn goed ja, is een gloednieuwe server die we toch niet meer gebruiken. Maar kan ik gewoon contact opnemen met Dice wat ik precies moet hebben draaien voor ik er zelf 1 kan hoste?

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het wel ja...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina