Ik denk dat de meeste van het race-clubje wel een fulltime baan hebben (en een gezinsleven erbij). Oefenen doe ik ook bijna niet. Dat houd het inderdaad lekker spannend in het midden en achterin
Ik heb net de replay terug gekregen en ik ben van mening dat ik in de Chicane voor start finish verhinderd ben door een baluwe auto die mij op het grint heeft gewerkt, waarna ik tijd ben verloren en waarbij ik helemaal terug ben gevallen. Daarna nog een beuk gehad waardoor ik de ronde daarna verplicht moest pitten. Graag wil ik weten of ik hier een punt heb. Klein tikje owkee maar dit was best serieus! Ps respect voor diegene die de puntentelling doen!\o/
Hmm. 2:07.xxx. Netjes. [slechtegrappenmodus]Ik neem aan dat dat met een staande start was met die rondetijd [/slechtegrappenmodus]
Omg net met styl3dd en Denvan geraced. We starten net een race en dit gebeurde er +/- 2 seconden na de start: Ik vloog met 150 naar achteren.
Dat komt door de energieverplaatsing die wordt veroorzaakt als je manual clutcht. Zeker als het twee auto's zijn voor je die manual clutchen dan vlieg je weg. Hier zie je hetzelfde effect, maar dan minder krachtig: http://youtu.be/DFP4xl0V0mk?t=46s
maare evn serieus, iemadn de herhaling gezien van de botsing met mij in de chicane voor start finish? Ben nog steeds van mening dat dat geen zuivere koffie is (misschien een senseo, maar geen pure expresso)
Zondag is de laatste race, vaak lobbyen we kwart voor 8. Als er plek is kan je er altijd bij wat mij betreft.