[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte op een verslaving net als bij Modern Warfare 1 en 2, maar helaas kan ik me nog niet echt vinden in de multiplayer.

- Klote spawn, ga je een keer goed spawnen ze massaal achter je
    - De maps zijn niet echt interessant vind ik
    - Sommige wapens zijn echt Overpowered, zoals die Type-95 en steeds meer mensen spelen er mee

Hopelijk gaat word het wel beter. SpecialOps daarin tegen zijn wel erg leuk!

2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Hoopte op een verslaving.
    Dat hoor je mensen ook niet vaak zeggen.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je moet inzien dat competetive play toch anders gaat dan public, het rondrennen met je AA 12 of customs is vrij simpel en OP. Ben ook blij dat akimbo nu ook wordt geband, die akimbo secondary was bizar sterk en OP. Jammer dat het quickscopen ook weer zo bizar makkelijk is gemaakt.

De spawns zijn kut idd en de maps vallen mij ook flink tegen maar ik denk dat dit nog wel wordt aangepast met updates

4. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, deel 1 en 2 speelde heerlijk online. Vooral met een paar maten online speel je zo een paar uur weg:)

Nu lopen we alleen maar te vloeken door de mic haha omdat zo'n beetje alles tegen zit als we spelen. En dat letterlijk elke match:):

EDIT: Het is niet zo dat ik toendertijd nooit buiten kwam en dag en nacht achter m'n xbox zat maar wel s'avonds een flink aantal uur weg speelde waardoor we de volgende dag met slapende ogen op school zaten:)

Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  5. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kon wel een stukje tekst van mezelf zijn haha. Klopt gewoon helemaal.

Maar wat steeds meer irritatie opwekt is dat je gewoon achter een muur of iets dergelijks dood neervalt omdat toch geraakt word. En zoals al vaker op dit forum gemeld ligt het eraan dat wij snellere verbindingen hebben dan de rest wat op xboxlive zit.

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ban je maar gelijk elke shotgun? ik vind dit heerlijk kortzichtig.
    Snap niet dat zulke mensen nog spelen als je toch de helft van het wapentuig eruit dondert, kun je beter bij een andere CoD blijven die beter in de smaak valt qua wapenbalans.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb daar dus echt geen last van. Als ik op iemand schiet is ie gewoon dood en hoef helemaal geen halve magazijn af te schieten. Ook geen last van hitmarkers ofzo. Begrijp wel wat jullie bedoelen want BO had dit iun het begin ook. Komt denk ik wel een patch. Ook moeten ze kijken naar dat akimbo machine pistols. Dat is echt fucking over powerd. En de maps zijn al niet zo groot...

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwoah, het zijn regels voor een bepaalde community. Toevallig een community die op erg hoog niveau speelt en geen wapens willen hebben die OP zijn. Deze regels worden op grote lans toegepast waar een hoop geld in omgaat. Dan proberen ze gewoon een balans te creëren tussen de wapens. Het is maar een ruleset he, als je het niks vind hoef je er niet mee te spelen natuurlijk ;)

Ah ik zie net dat je zelf veel met de model speelt, tsjah dan is dit wel kut natuurlijk ;)

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijks de enige reden dat ik dit spel nog speel.
    Ik heb al sinds dag 1 het gevoel dat dit spel je een speelstijl door je strot probeert te duwen om goed te kunnen presteren dus dan doe ik graag het tegenovergestelde om te kijken hoe goed ik ben in de slechtste wapens van het spel.

10. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Zijn er al mensen die aan die lone wolfs events heeft mee gedaan?
    Werkt dit al wel helemaal goed?

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hmm hoe bedoel je dit dan? Wat is dan de gamestyle die je bedoelt?

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gevoel dat je een Assault Rifle of SMG ( er zijn uitzonderingen natuurlijk ) moet gebruiken om beetje te kunnen presteren, tenzij je een held bent in quickscopen maar daar wil ik al helemaal niet over beginnen.
    Daarnaast snap ik niet dat de game zo langzaam is geworden in combinatie van kleine levels vol met gangetjes, het helpt campers alleen nog maar meer in de hand.

13. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Die PP90M1 mag ook wel in het lijstje met Overpowerd Weapons...
    Doe er toch is wat aan Activision ..

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet begrijpen jullie reacties over de game.
    Ik kan maar weinig slechts over deze game zeggen.
    Heb er geen frustratie mee en hij speelt gewoon pakken beter dan BO.
    Ook de mappen vind ik een stuk beter.

15. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel waar, maar de wapens zijn zo overpowerd..

16. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een pagina terug poste iemand de site , waar je voor 40€ elite kon kopen, was dit ook voor de ps3? En is het betrouwbaar?

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    OP weapons hoor je bij elke cod. Ik speel altijd met assault/smg classes. En dit is de eerste cod waar ik niet constant met 1 wapen speel. ACR,UMP,Scar L of CM901 vind ik allemaal ok om mee te spelen.

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik zat echt in de knoop welk wapen ik nou precies wil gebruiken. Ben gewoon begonnen met de M4A1 tot ik deze goud had en toen had ik echt kut potjes omdat ik niet wist welke gun ik fijn vond.
    Ondertussen gebruik ik die PP90M1 en heb flink wat leuke scores.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    G36C oid :)

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    UMP is mijn favoriet, ook voor de scrims.

Zit nu in public vooral veel te kutten met de SMAW launcher, wil daar challenges voor pullen 8)

Deel Deze Pagina