[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb even opgezocht. Maar Ranked servers kunnen alleen worden gehost door qualified GSP. Dus even al onze info van de server en connectie opsturen naar hun en dan zou het moeten gaan, dan word je qualified( mits alles in orde is). nog wel ff toestemming van de directeur hebben natuurlijk haha. Maar dat word denk ik geen probleem is wel toffe gast.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Gaaf! Wat gaat jullie dat kosten? En hoeveel personen server kan je opzetten?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat moeten we nog even kijken. Eigen hosting kost niks, moet alleen even kijken of we gequalifiseerd kunnen raken. Dan krijg je files van Dice om er 1 te hosten. Qua connectie, internet etc hebben we alles al.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oke. Nja mocht het toch iets gaan kosten, dan wil ik daar wellicht wel aan meebetalen. Dat wilden mensen hier ook, dus dan wil ik dat ook wel bij jullie...

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik hou jullie op de hoogte. Kan nog wel eventjes duren hoor voordat we echt gaan beginnen. Mijn baas is momenteel naar het buiteland voor zaken en zoiets wil ik toch wel persoonlijk vragen.

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Die chatbox is frusterend groot, je kan hem niet uitzetten en/of de transparency regelen, en als je van 360 komt dan heb je echt zoiets van wow 1990's gaming:) (en hoe je tijd hebt om te typen is voor mij helemaal een raadsel lol)

Minimap is gameplay, onbewust wordt je er toch van afhankelijk (net zoiets als TomTom, alsof je vroeger nooit de weg kon vinden) Zet hem eens uit, en check dan je gamestijl ... je gaat toch iets anders spelen, en wellicht vind je dat cooler. Wellicht ook niet en heb je de minimap 'nodig' om te kunnen overleven:p (net als mensen die een TomTom 'nodig hebben' om ergens te komen)

Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mini map gebruik ik nooit... dat ding zit in een klein hoekje links onderin.. ik kijk er alleen op als ik word beschoten en ik zie niet van waar... En de chatbox verdwijnd niet voor niks en zo heel groot is die nou ook weer niet:p.

En tijdens het gamen type gaat gewoon hoor... als ik in een chopper zit en ik knal iemand neer die boos word typ ik ook gewoon ff terug tijdens het vliegen:p is hetzelfde als dat ik altijd even tijd maak, als ik iemand echt geowned heb ( bijvoorbeeld hij zit achter me en schiet alles mis en ik dood hem ) dat ik hem gewoon even T-bag... want hij ziet mij net na zijn dood;p

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Laat het weg, dan kan je niet meer 'ff checken'. Als je graag meer 'realisme' wilt (zoals ik, en dan zonder dat ik ArmA2 moet gaan spelen, want je kan ook overdrijven) dan haal je die rommel weg, en ga je nadenken 'waar zou hij zitten' zonder hulp van killcams en/of tomtoms (tuurlijk je hebt nadeel, want andere gasten blijven het gewoon gebruiken, daarom kies ik voor HC waar al een deel uitstaat).

Het is hetzelfde als in Fifa of Forza. Daar heb je ook gasten die alles uitzetten, alles op manual etc. voor de 'immersion'. Je hebt ook gasten die Forza spelen in 3rd person view met alle assists aan, nou dan is een Ferrari echt geen Ferrari meer. Dat heb ik nooit begrepen, in een racer ZIT JE ACHTER HET STUUR, je zweeft niet boven de auto. Trouwens in vehicles in BF3 doe ik ook alles in 1st person view, niet dat rare 3rd.

En dat doe ik voor de 'immersion' en diezelfde 'immersion' wordt groter als je al die HUD elementen weglaat. Zeker bij zo'n grafisch Frostbite 2 monster als BF3, met ballistics e.d.

Vraag is, speel je het spel voor de kills/punten, of speel je het spel (ook) voor de 'immersion'. Ik speel dat spel zeker OOK voor de 'immersion', dat vind ik gewoon gaaf, als of ik er zelf bij ben, maar dan zonder vies te worden door in de modder prone te gaan:)

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja het is ieder voor zich toch. iedereen zijn eigen speelstijl etc. ik speel gewoon om mensen te kunnen tbagge :p hahaha nee grapje.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Realisme is leuk, maar als het ten koste gaat van de eerlijkheid (vijand ziet mij wel op de minimap en mij niet) doe ik het echt niet, ik ga me niet in een benadeelde positie stellen, bovendien heb ik er ook niet last van, scheelt ook :+

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tbaggen in BF is echt kansloos.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    --

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Niet Tbaggen in BF is kansloos.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik vind dat altijd kansloos he, T-baggen =(:

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is dan niet zo slim, je krijgt als het ware een extra zintuig en je gebruikt hem niet.. Jij bent zeker ook 1 van die mensen die nooit spot en alleen voor zichzelf speelt? BF gaat om teamplay, niet om mensen 'ownen' en t-baggen.

16. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan de game na de nieuwe patch helemaal niet meer spelen hebben hier meer mensen last van ?
    Elke keer als ik een game wil joinen komt hij met kan niet connecten ect ! ?
    Hier had ik voor de patch totaal geen last van .. snap er niks van kom echt gewoon geen game meer in net zeker 15x geprobeerd maar niks !
    Singel player enz doen het gewoon maar ja daar heb ik wat aan :lol:

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, nergens last van. Is PB (Punkbuster) misschien corrupt? Of de Origin client? Of wellicht toch de update patch corrupt? (nog eens downloaden, als dat kan trouwens)

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Yeah, nu 5 vrienden van me die BF3 spelen :D, geeft toch weer wat meer teamwork dan anders :) (en meer geouwehoer hehe).

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer rechtermuisknop op BF3 in Origin hoofdscherm en repareren. Helpt bij sommige mensen.

20. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Sinds kort BF3 op mijn nieuwe PC, als er wat mensen zijn die wat teamplay willen doen online is dat altijd welkom. (heb ook een eigen ts3 server)

Origin: HDdelicious
    Steam: xparanoiid

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina