Laat het weg, dan kan je niet meer 'ff checken'. Als je graag meer 'realisme' wilt (zoals ik, en dan zonder dat ik ArmA2 moet gaan spelen, want je kan ook overdrijven) dan haal je die rommel weg, en ga je nadenken 'waar zou hij zitten' zonder hulp van killcams en/of tomtoms (tuurlijk je hebt nadeel, want andere gasten blijven het gewoon gebruiken, daarom kies ik voor HC waar al een deel uitstaat).
Het is hetzelfde als in Fifa of Forza. Daar heb je ook gasten die alles uitzetten, alles op manual etc. voor de 'immersion'. Je hebt ook gasten die Forza spelen in 3rd person view met alle assists aan, nou dan is een Ferrari echt geen Ferrari meer. Dat heb ik nooit begrepen, in een racer ZIT JE ACHTER HET STUUR, je zweeft niet boven de auto. Trouwens in vehicles in BF3 doe ik ook alles in 1st person view, niet dat rare 3rd.
En dat doe ik voor de 'immersion' en diezelfde 'immersion' wordt groter als je al die HUD elementen weglaat. Zeker bij zo'n grafisch Frostbite 2 monster als BF3, met ballistics e.d.
Vraag is, speel je het spel voor de kills/punten, of speel je het spel (ook) voor de 'immersion'. Ik speel dat spel zeker OOK voor de 'immersion', dat vind ik gewoon gaaf, als of ik er zelf bij ben, maar dan zonder vies te worden door in de modder prone te gaan
Laatst bewerkt: 25 nov 2011