Slecht argument vind ik, omdat je in bf3 veel meer dingen kan unlocken en je de eerste 2 uur echt nog geen lvl 10 bent. Bf3 is dan ook niet te vergelijken met cod maar toch. Blops en mw2 vond ik vet maar mw3 vind k nog tegenvallen , mede door t snelle lvlen en t snelle doodgaan.
Dus als je tot lvl200 zou moeten had volgens jou de eerste 10 lvl gewoon 2 dagen moeten duren? FEIT: omdat je tot lvl80 moet gaat het sneller...
I lol'd Tips: - Niet voor de stats spelen maar voor jezelf. Hoe vaker je bezig bent met je K/D hoe "serieuzer" en anders je gaat spelen. - Probeer in het begin wat af te wisselen met de wapens zodat je er vanzelf achter komt welke wapens je het tofst vindt. Veel wapens zijn namelijk echt ruk i.v.m. de vorige delen en vice versa. - Naast het afwisselen van wapens is het afwisselen in gamemodi ook wel aan te raden, er zijn een aantal nieuwe modi bijgekomen die best goed te doen zijn (Defender en Kill confirmed bijv.). - Zorg dat je in een party chat zit of de in-game stemmen uitzet. Ik zat vandaag even in de game chat en kwam gelijk bij een 10 jarige krijsende Limburger die bijna aan het janken was omdat hij ruzie had met zijn moeder. Tranen van het lachen maar het was wel gruwelijk irritant. - Als het echt niet gaat dan is er altijd nog de Striker. Ik snap trouwens niet dat het een argument voor je is dat level 10 zo snel gaat want in elke CoD ben je binnen 5 potjes al level 10.
Had gister drie campaign missies op Veteran voltooid maar de achievement niet ontvangen. Hebben meer mensen hier last van? Heb het nog niet opnieuw geprobeerd
Die twee in NY (voor ''The Big Apple'' achievement) en die erna met die onbemande tank EDIT: De eerste drie dus EDIT: Gevonden! Het schijnt dat ik de prologue ook moet kijken
Cool, heb de hele SP op veteran gespeeld. Dit is toch wel echt een gave uitdaging. Al moet ik zeggen dat ik het bij COD4 NOG vetter vond en moest ik meer zweten om de levels te halen. Ben nu half bezig om alle spec ops op drie sterren te krijgen, zal wel lukken met de tijd
SP ziet er sowieso super uit! Veteran is niet moeilijk, je hebt alleen wat geduld nodig en moet gebruik maken van de cover die je hebt. Ook heb je hier geen unlimited waves van soldaatjes zoals je bij World at War wel had.... Wat heeeel irritant was
Op sommige plekken had ik het idee dat de waves wel bleven spawnen trouwens maar er doorheen pushen helpt altijd prima
Klopt, en als je langzaam naar voren gaat komen op een gegeven moment ook je teammates in actie (die niet dood kunnen, maar ook weinig uithalen)
Welk stukje vinden jullie het moeilijkst in veteran dan? ik heb tot nu toe nog niet echt lastig gehad. Ben nu overigens in Parijs.
Oef, ik vond de laatste level wel erg vervelend toen de timer begon te lopen. Dat zorgt bij mij altijd voor een hoop paniek Toch is het nog genoeg tijd om alle ruimtes rustig te clearen
Van mij mogen ze Maar ik speel liever weer op die oude maps dan al die nieuwe maps Maar toen ik nostalgie zag hoopte ik eigenlijk op wat Cod 2 maps Dat zou ik nou vet vinden
Ik vind de oudere maps ook beter, maar als ik een premium elite member zou wezen zou ik hier niet erg blij van worden. PS: Dat Elite is ook lekker bezig, ik log in met mijn account en vervolgens bedankt hij me voor een registratie bij elite en geeft me alweer dubbel xp.