[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan te gaan prestige. Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden of iets wat handig is om nog te doen?
    Bijvoorbeeld iets met die prestige shop?

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    \

Heb geen idee, maar wel een vraag: Staat dat hele prestige gebeuren ergens uitgelegd in simpele taal?

Snap namelijk niet wat je er nu mee kunt en waarvoor het dient,...

3. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de killstreaks : Predator, attack heli, en dan twijfel ik tussen reaper/ AH6/ aussalt drone...

Twijfel alleen over de laatste killstreak, wat raaden jullie mij an

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben zelf nog niet zover, maar als je eenmaal in prestige bent gegaan dan kan je "unlock gear kopen voor 1 token".

Hiemee kan je één wapen of perk unlocken die in al je komende prestiges vanaf level 1 beschikbaar zullen zijn. Dit kun je kopen in de prestigeshop nadat je in prestige bent gegaan. (je kan er dus ook mee wachten, je bent dus niet verplicht om dat gelijk te doen).

Het dient niet echt een doel, het enige wat veranderd is dat je een nieuw icoontje voor je naam krijgt en je krijgt één token erbij (te besteden in de prestigeshop).

Het andere wat veranderd is dat je alles kwijt bent, al je wapens,perks,camo's enz.

Een hoop mensen vinden het saai als ze niet meer kunnen levelen, en op deze manier worden je experience points altijd gebruikt om verder te levelen plus dat er nieuwe titels te verdienen zijn.

Er zijn overigens ook mensen, die ervoor kiezen om bij level 80 daar gewoon op te blijven en gaan proberen alle challenges te halen. (om soms daarna alsnog in prestige te gaan.)

IMO is die reaper het sterkst, maar als 80% vd tegenstanders blindeye aan hebben staan heb je er al snel niks aan plus dat die dan snel uit de lucht geschoten kan worden (dit geldt ook voor de AH6). Lastig is ook dat er veel maps zijn waar veel schuilmogelijkheden zijn.

Dit laatste is ook lastig met de AD (schuilmogelijkheden), maar de paar keer dat ik hem had werd die iig niet snel vernietigd.

Overigens in een redelijk open map zoals mission,village of interchange zou ik wel voor de reaper gaan, gewoon omdat die imo het sterkst is plus het is kick om zo'n missile tot op de grond te begeleiden.

Ik zou kiezen tussen de reaper/assault drone. Die AH6 vind ik maar kut, als je een gebouw in gaat blijft die buiten wachten en ik heb het idee dat die niet veel kills maakt tenzij je sneaky in de buurt van de tegenstander kan komen (maar dan kan je hem net zo goed zelf killen)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Anders krijg je even de Omnicide challenge in je schoot geworpen :+

En die spawns bij Team Defender... :emo:

Ik kijk die killcams niet eens meer omdat ik gewoon weet dat ze achter me zijn gespawned. Het is zo'n toffe mode maar dit verpest het echt enorm. En ik ging er maar bij liggen omdat er net een advanced UAV aan ging en de rode puntjes waren me allemaal iets te dichtbij. Campen in defender is sowieso haast onmogelijk gelukkig.

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    De twee unlocks die ik nu heb in de prestige shop blijven als ik prestige?

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Unlocks als in tokens?

Want dan is het antwoord ja.

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als in tokens inderdaad. Mooi dat die blijven. Op level 80 heb ik natuurlijk niets aan dubbel xp.
    Is er denk je verder nog iets dat je moet weten of doen voordat je gaat prestige?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nah niet echt. Ik zou alleen de double xp tokens voor de laatste paar levels gebruiken. Het was, voor mij althans, wel verleidelijk om gelijk een double XP token erin te gooien toen ik voor het eerst in prestige ging maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Verder is prestigen nog gewoon hetzelfde als in MW2, alles wordt gereset en alleen de titles en emblems blijven staan. Let er alleen wel op wanneer je een wapen/class token gebruikt na het prestigen, je enkel en alleen het wapen krijgt dus niet de skin en alle attachments etc. Mocht je dit nog niet weten.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zou dan pavelow doen, die zorgt voor redelijk wat kills en die hoef je niet zelf te besturen

11. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!

Heb dereaper nog niet gebruikt, zal het is kijken.

Edit : ben lvl 71 dus ga binnenkort prestige in, maar vroeg ik me af : ik vind de Ak47 fijn, maar zou ik daar een token aan gebruiken? Of raadden jullie mij aan om he in iets anders te steken/bewaren

Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als je de AK fijn vind moet je gewoon daarvoor gaan. Ik heb voor mijn prestige ook tig wapens uitgeprobeerd en vond de Type verreweg het beste en na mijn prestige heb ik dan ook hier mijn token aan besteed. Dus ik zou gewoon de token voor de AK gebruiken als je dat wapen nu gewend bent.

13. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht dan nog even met die tokens, aangezien je ze toch houdt.
    Bedankt voor je reacties.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Heb de vorige prestige de acr mee genomen en dat wordt dit keer de MP-7 best smg die er is volgens mij. Geen recoil \o/

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Gebruik sinds een paar potjes recon drone, en damn wat is dat ding handig. Je krijgt per tag 50 punten voor, en dan ook nog voor elke kill die iemand anders maakt tag assist. Net 4 potjes domination achter elkaar alleen maar boven de 3000 punten. Terwijl ik steeds niet meer had dan 25 kills.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb zo'n pesthekel aan dat ding. Dan heb je alle mogelijke perks aan om onzichtbaar te zijn voor UAV en alle shit uit de lucht en dan komt er opeens weer een dikke flits met de melding dat je ge-targeted bent door zo'n pokke helicopertje, vreselijk ding, efficiënt dat zeker, maar ronduit irritant. Net als die Assault Drone, veelal omdat ik nog altijd geen flauw idee heb hoe je dat ding goed uit kan schakelen en er dus maar gewoon van weg ren :lol: Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om dat ding te stucken, flashen of gewoon te knifen maar niets lijkt te werken en hij heeft je in no-time neer, dus lang leve extreme conditioning :+

17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    sowieso een beetje raar dat je geflashbanged wordt als een helicopter je ziet ;)

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    @Ramsus; Thx!!:thumbs:

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kan je dan toch meerdere wapens meenemen? Ik dacht dat je eenmalig een wapen kon kiezen. Ik ben zelf nog niet zover, maar dan heb ik hier foute info gepost.

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ja dat kan gewoon. Heb zelf de ACR en de MSR sniper meegenomen.

Deel Deze Pagina