[XOne] [TES V: Skyrim] Ik zoek iets, maar waar vind ik het?

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 12 nov 2011.

1. AAC Zabimaru

AAC Zabimaru Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Badankt voor de hulp maddmonkey. Je hebt een heldendaad verricht. Thanx

En wat staat er allemaal in de guide? Ook achtergrond informatie over personages en dungeons etc?

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu bezig met de quest Forbiddel Legend.
    Nu moet ik die 3e amulet vinden alleen die deur in Saarthal zit dus nog dicht en heb dus een sleutel nodig.
    Waar vind ik deze?

3. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Let op je spoilers!!

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Spoilers valt mee, dit is gewoon een losse quest, niks met verhaallijn te maken.

@Flix, vreemd.. Ik heb daar nooit problemen gehad met die quest.. Even kijken voor je.

Heb je de quest 'Under Saarthal' gedaan? Die heb je nodig om daar in te komen.

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah nee die nog niet.
    Nog niet bij de College of winterhold geweest

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Maar dat moet dus wel daarvoor ;)

Wel een leuke quest die waar je nu mee bezig bent. Er staat je nog wat leuks te wachten.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben opzoek naar een (goedkope) locatie om m'n stuff (boeken etc.) kwijt te kunnen, zit nu steeds tegen de grens aan van wat ik mee kan sleuren :p

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, koop gewoon het huis in Whiterun! 5000 gold is echt niet veel in Skyrim... Geld verdienen in Skyrim is echt heel erg makkelijk!

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe kun je makkelijk geld verdienen dan? :)
    Dit is vast een 'n00b' vraag maar ik speel nooit RPG-games en de setting is ook geheel nieuw voor mij ;)

10. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdien het meeste geld door dungeons te clearen aangezien je er altijd leuk spul vind in de schatkisten! Dungeons clearen is dus een goede manier, maar ook bv. je smithing skill verhogen door naar mijnen te gaan, ores te minen en om te smelten en dan wapens en armor maken! :)

Op YouTube staan genoeg video's met alle mijnen in Skyrim en wat voor ores (ore = erts, ijzererts bv.) ze bevatten!

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dankjewel! Dan ga ik dat maar eens doen, heb echt een huis nodig om m'n stuff te stallen :p

12. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    In je huis staat een grote chest in de slaapkamer en daar kan een ongelimiteerd aantal spullen in kwijt. Dus echt ALLES kan je in die chest doen! :)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het probleem waar ik vaak tegenaan loop is dat die merchants simpelweg geen cash meer hebben. Dat is echt storend. Ik weet dat er van die merchant pimp perks zijn, maar ik heb geen zin om mijn perks daaraan te besteden. Is er iets anders wat je daar aan kunt doen?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klein spoilertje

de fence van de thieves guild heeft flink meer goud als je de thieves guild quest hebt gedaan

maar ik zou toch overwegen om wel wat in je speecht te investeren als ik jou was

want er is ook een perk die je alle soorten spullen bij alle merchants laat verkopen en dat scheelt enorm veel tijd

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nu je het toch over de speech perk hebt, heb mijn speech op 100 en ook voor een perk gekozen waarmee ik kan investeren in winkels. Wat is hier alleen het nut van, ik geef ze 500 gold maar nog niet achter gekomen wat ik er aan heb. Verdien ik om de zoveel tijd dan geld of wat?

16. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt heel simpel van Whiterun naar Solitude naar Whiterun naar Solitude fast travelen om steeds die merchants te resetten.

Of Thieves Guild Spoiler:
    Je kunt van Solitude naar Riften gaan en steeds eerst bij die Argonian en dan in de guild hall spullen verkopen, erg makkelijke manier om je gestolen goods te verkopen

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat zorgt er voor dat de verkoper betere stuff gaat verkopen en meer geld heeft.

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Fii, jij hebt toch een Nord character? :) Wat voor armor heb jij?

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    waarschijnlijk een stukkie beter dan jij hebt :+

en btw ras zegt niets over speelstijl in dit spel ;)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Daedric Armor trouwens. Af en toe omschakelen naar Thieves Guild setje als ik ga sneaken.

Deel Deze Pagina