[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

1. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging voor de nieuwe Professor Layton, maar kon deze game toch ook niet laten liggen. Jammer dat je ingame de taal niet op Engels kan zetten, het is toch een kleine moeite voor Ubi om dit gewoon in te bouwen?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij Prof. Layton heb je helemaal geen mogelijkheid om de taal op engels te zetten, toch!? Alleen Nederlands...(!) :emo:

ik vind het al irritant dat de japanse stemmen ontbreken, maar als ook de engelse stemmen ontbreken, dan word ik vrij pissig....

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net weer even gespeeld en zit nu in de ijswereld. De game is nog steeds geniaal.

That's all.

4. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Net de demo even gedownload en gespeeld. Ziet er erg goed uit en die geluidjes en figuurtjes ... ge-ni-aal \o/ Kan niet wachten tot de hele versie binnen komt 8)

Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    De game is echt weer ouderwets geniaal. Gister ook wat levels co-op gedaan met een maat en het valt me wel op, dat het co-op een stuk makkelijker is. Als je namelijk dood gaat kan je partner je reviven en hoef je niet terug naar het checkpoint, tenzij je allebei tegelijk dood gaat natuurlijk. Zit nu op 90 electoons.

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Net de demo gespeeld, verwachtte er eigenlijk niet zo veel van. Ik had het mis. Een erg vette game is dit. Jammer dat het geen Arcade game is, vind het nog even iets te duur om hem als retailgame te kopen, dus ik wacht nog even tot hij is afgeprijsd (wat heel snel zal gebeuren denk ik) en dan ga ik deze zeker kopen.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom?

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Omdat het een friggin' 2D platformer is. Waar je even (normaal gesproken) 60 piek voor lapt. Dikke doei.

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen kijken om deze eens op te pikken.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gast... :emo:

Die 'friggin' 2D platformer is beter en langer dan 9 van de 10 andere games die volgens jou wel 60 euro waardig zouden zijn. Wat een idiote reden om iets niet te kopen. :F:

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik wou net zeggen... Het gaat niet om de vorm van de game, maar de lengte en de content. Dat is vergeleken met Skyrim en Zelda voor mij momenteel gewoon te karig en daarom nu geen aankoop waard.

Als je zoiets nou zegt. :p

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Skyrim en Assassin's Creed? Ja, erg idioot. 8) Mag ik anders dan 60 euro van je?

13. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Ach als je even goed internet afsnuist kom je hem al tegen voor rond de €40 :thumbs:
    Dus dan is het best leuk om hem te kopen ;)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan is het nog steeds maar de vraag of je tussen Skyrim of een Zelda kiest van 30+ uur voor dezelfde prijs of iets meer, of Rayman, waar je na een uur of 10 de main game wel uit hebt (een platformveteraan sowieso wel, gok ik).

Maar alleen het claimen dat een 2D platformer minder zou moeten kosten dan een 3D game is hilarisch. :lol:

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zo zou je het kunnen verwoorden :9. Zoals ik al zei, de game lijkt mij erg leuk na het spelen van de demo. En natuurlijk is deze game beter dan een aantal andere games die dit jaar zijn uitgekomen, maar ik vind 60 €40,- nog te duur voor dit spel. Maar dat ligt meer aan mij, sinds ik de Britse webshops heb ontdekt koop ik nooit meer spellen voor de standaard retailprijs. €20 Max. voor deze game vind ik een redelijke prijs.

Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  16. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Dan kies ik voor Rayman ;) Aangezien ik niets heb met Skyrim of Zelda :p
    Maar idd het is een keuze. Ik heb hem wel besteld voor de €40 en vind het wel waard \o/

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Want? Qua hoeveelheid gameplezier kan ik je alleen gelijk geven.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de eerste wereld uitgespeeld en echt genieten dit,qua dit games maken ze er toch veel te weinig.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Doe ik hier iets verkeerd, of is dit een bug? Hoe vaak ik het ook probeer, bij die vallende balk ga ik af. :mad:

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Yeah, we did it! Daar komt dus ook nooit meer een vervolg op. :+
    Oh, en de sales zouden BGE2 moeten verzorgen, dus die komt ook nooit meer.

Deel Deze Pagina